8,5

2 reviews over Hotel Marienborg in het Nederlands

Sfeervol guesthouse

Fam. Hurenkamp
8-8-2013

Erg leuk uniek guesthouse. We hebben overnacht hier op de heen en terug reis naar Zweden. Het is een erg sfeervol pand met mooie grote kamers. Wij hadden een appartement met eigen keuken e.d. Het geheel doet wat fransachtig aan erg leuk. De eigenaresse, Heidi, is een charmante oudere dame. Het ontbijt is heerlijk en we konden van alles meenemen voor onderweg. Een aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Zeer positief verrast

R. van Velse
20-4-2012

Het is even zoeken, voordat je het gevonden hebt, maar dan heb je ook wel wat. Aanbellen aan de voordeur en bij geen reactie het telefoonnummer bellen, dat erbij staat. Dan komt binnen een paar minuten de gastvrouw aan. Die ontving ons bijzonder vriendelijk. Ze is al op leeftijd en heeft een fijn gevoel voor humor. Ook is ze wars van poe hé en opsmuk - doe maar gewoon, dan..... - heel ongedwongen, gewoon een heerlijk mens. Ze weet veel te vertellen over het huis (een oud herenhuis met ooit opmerkelijke gasten) en de omgeving, maar is nooit opdringerig. De kamer was geweldig. Slapen, verpozen, eten en als je het wilt ook koken. Achter een nette kastenwand bleek een compleet ingerichte keuken te zitten. Het ontbijt is op de kamer en met allerhande broodjes, beleg, drinken, fruit....meer dan genoeg. Wij waren er op doorreis naar Noorwegen en werden verzocht alles, wat we 's morgens niet opaten mee te nemen voor onderweg. Heel praktisch. De ochtend van ons vertrek hebben we betaald.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marienborg in Landskrona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marienborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.