Hotel First Christian IV

Hotel First Christian IV

Weer vandaag7°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor First Christian IV voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

2 reviews over Hotel First Christian IV in het Nederlands

2006

Een hele leuke kleine stadje met veel vinkels in een zeer mooie gebied van Zuid zweden. Goedkoop en met mooie stranden.

Gereisd familie in augustus 2006

In een oud bankgebouw gevestigd hotel dat we twee nachten boekten ivm. een zakentrip. De wijnkelder in de bankkluis. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet met alle soorten zoet en hartig, warm en gekoeld en in ieder geval zeer uitgebreid. Kamers zijn kolossaal met prima bedden, service is goed en zeer gastvrij. 's Avonds in de gezellige lounge na even goed te hebben gegeten buitenshuis. Het is een duur maar goed hotel. Kristianstad is een garnizoensstad, hetgeen je aan de gebouwen nog goed kunt zien. Het hotel vormt een goede uitvalsbasis voor een paar fijne trips door zuid Zweden. Maar ook de stad is een wandeling waard.

Gereisd zakelijk in maart 2004

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Christian IV in Kristianstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Christian IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.