Camping Charlottsborgs

CampingWeer vandaag22°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Charlottsborgs voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Charlottsborgs in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

Jeugdherberg geen aanrader!

Dyon, 21-7-2010

Van 16 t/m 21 mei heb ik met een groep van 15 studenten de jeugdherberg Charlottsborg bezocht. We hadden 3 kamers (voor 6 personen) ter beschikking dus plaats hadden we genoeg. Maar de bedden waren totaal doorgelegen, het waren stapelbedden (oftewel twee bedden op elkaar geschroefd.....).

Er waren nog ongeveer 5 andere kamers beschikbaar waar elke dag andere mensen sliepen. We moesten met deze andere mensen (en de mensen van de camping) de 3 (!!!!!!) toiletten en 2 (!!!!!!) douches delen. Hiervan was ook nog één douche koud.

Dit was dus elke dag in de rij staan wachten.

Ontbijt hadden we er niet bij, dus moesten we ongeveer 1,5 km lopen voor de dichtsbijzijnde supermarkt.

Voor de herberg ligt wel een bushalte waarmee je naar het centrum kunt reizen. (voor zeer weinig geld kun je als 'familie' reizen met 5 mensen). --> JOJO kaart.

Deze herberg was dus voor ons absoluut geen aanrader voor groepen 'jongeren'.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Charlottsborgs in Kristianstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Charlottsborgs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Charlottsborgs scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.