Vakantiehuis Stuga Snälleröd

1 review over Vakantiehuis Stuga Snälleröd in het Nederlands

voor ons nooit meer

Mariëlle ten Berg
9-7-2013

Het huisje was kleiner dan op de foto's leek. Ligging in een diep dal, met voor hoge bomen, en achter ook, dus geen ruim uitzicht. Parkeren in de struiken, Tuin ligt niet vrij - buren kijken erop uit .Heel veel teken dus pas op met kinderen en kijk elkaar goed na. De was doe je met de hand. Maar de best geoutilleerde keuken ooit in een vakantiehuisje!

Gereisd anders in januari 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stuga Snälleröd in Klippan / Svenstorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stuga Snälleröd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.