Vakantiehuis Stuga Snälleröd

2 reviews over Vakantiehuis Stuga Snälleröd in het Nederlands

Een echte Zweedse sommarstuga

Frederiek
29-8-2015

Gezellige sfeer, heerlijke tuin met gezelschap van zonnende salamanders. De stromende beek geeft een heerlijk geluid. De boomgaard is fijn als je schaduw nodig hebt en er is ook genoeg ruimte voor de zon. Alles in het huis is ruim aanwezig qua serviesgoed en bestek.

De doucheruimte is wat klein en aan het geluid van de waterpomp moet je even wennen maar het laat je ook gelijk weten of de douche 's morgens vrij is. Ook een voordeel dus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Rustgevende vakantie!!!

HS
2-9-2013

Wij hebben met het gezin (ouders en 2 zoons (25 en 23) en hond een week gebruik mogen maken van de mooie stuga. Er het is een enorm mooie omgeving waarin de stuga zich bevindt. De inrichting is voor nederlandse gewoontes 'gedateerd' maar wel voorzien van alle mogelijke luxe die je in een gewoon huis ook hebt (tv, internet, oven etc.)

In de omgeving van de Stuga zijn voldoende bezienswaardigheden, als vraagt het er wel om om even goed te zoeken op het internet en in de vele gidsen vd omgeving van de Stuga.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stuga Snälleröd in Klippan / Svenstorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stuga Snälleröd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.