Vakantiehuis Stuga Snälleröd

Vakantiehuis
Vakantiehuis Stuga Snälleröd
8,3

3 reviews over Vakantiehuis Stuga Snälleröd in het Nederlands

Zo mooi in de natuur gelegen

Henk Worp
14-7-2014

Stuga in snälleröd is een zeer welgelegen en volledig ingericht echt zweeds huis Als u voor rust, natuur en binnen redelijke afstand allerlei bezienswaardigheden op vakantie gaat,is dit een perfect huis ,zeker gezien de prijs

Gereisd met partner in juni 2014

Mooi huis en tuin

Janl
26-8-2013

Veel ruimte in en om het huis. Lekker om even helemaal niets te doen. In de buurt kan je kanotochten maken, maar dan houdt het ook wel zo'n beetje op...

Gereisd met partner in augustus 2013

Bijkomen in een oase van rust

anyan
19-8-2013

Voor het eerst in Zweden en dit huisje via internet privé gehuurd.

Wat een pareltje hier in zuid zweden. Zag er veel beter uit dan de fotoos op de website deden vermoeden. Eeen oase van rust midden in de natuur. Lekker gefietst, gewandeld en toeristische punten bezocht. oa Söderasens park, Ales stenar, Helsingborg. Wij hebben ons prima vermaakt en zijn lekker uitgerust weer teruggekeert naar Nederland. Een aanrader. We gaan zeker nog eens naar Zweden toe.

Anna en Yannick

Gereisd met partner in augustus 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stuga Snälleröd in Klippan / Svenstorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stuga Snälleröd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.