Vakantiehuis Stuga Snälleröd

12 reviews over Vakantiehuis Stuga Snälleröd in het Nederlands

Een echte Zweedse sommarstuga

Frederiek
29-8-2015

Gezellige sfeer, heerlijke tuin met gezelschap van zonnende salamanders. De stromende beek geeft een heerlijk geluid. De boomgaard is fijn als je schaduw nodig hebt en er is ook genoeg ruimte voor de zon. Alles in het huis is ruim aanwezig qua serviesgoed en bestek.

De doucheruimte is wat klein en aan het geluid van de waterpomp moet je even wennen maar het laat je ook gelijk weten of de douche 's morgens vrij is. Ook een voordeel dus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige plek

van de Brug
28-8-2015

Prachtige ligging. Ruime woning waar we een prachtweek hebben gehad. Het 'vlakke' Skane is in dit gebied opvallend heuvelachtig. En wat een diversiteit aan vogels en wild zowel bij het huis als ook onderweg in de omgeving! Kullaberg en Söderasen zijn aanraders om te bezoeken.

Minpuntje: Gras in de tuin was bij aankomst behoorlijk lang; onhandig voor onze kleinste dreumes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zo mooi in de natuur gelegen

Henk Worp
14-7-2014

Stuga in snälleröd is een zeer welgelegen en volledig ingericht echt zweeds huis Als u voor rust, natuur en binnen redelijke afstand allerlei bezienswaardigheden op vakantie gaat,is dit een perfect huis ,zeker gezien de prijs

Gereisd met partner in juni 2014

Rustgevende vakantie!!!

HS
2-9-2013

Wij hebben met het gezin (ouders en 2 zoons (25 en 23) en hond een week gebruik mogen maken van de mooie stuga. Er het is een enorm mooie omgeving waarin de stuga zich bevindt. De inrichting is voor nederlandse gewoontes 'gedateerd' maar wel voorzien van alle mogelijke luxe die je in een gewoon huis ook hebt (tv, internet, oven etc.)

In de omgeving van de Stuga zijn voldoende bezienswaardigheden, als vraagt het er wel om om even goed te zoeken op het internet en in de vele gidsen vd omgeving van de Stuga.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi huis en tuin

Janl
26-8-2013

Veel ruimte in en om het huis. Lekker om even helemaal niets te doen. In de buurt kan je kanotochten maken, maar dan houdt het ook wel zo'n beetje op...

Gereisd met partner in augustus 2013

Bijkomen in een oase van rust

anyan
19-8-2013

Voor het eerst in Zweden en dit huisje via internet privé gehuurd.

Wat een pareltje hier in zuid zweden. Zag er veel beter uit dan de fotoos op de website deden vermoeden. Eeen oase van rust midden in de natuur. Lekker gefietst, gewandeld en toeristische punten bezocht. oa Söderasens park, Ales stenar, Helsingborg. Wij hebben ons prima vermaakt en zijn lekker uitgerust weer teruggekeert naar Nederland. Een aanrader. We gaan zeker nog eens naar Zweden toe.

Anna en Yannick

Gereisd met partner in augustus 2013

voor ons nooit meer

Mariëlle ten Berg
9-7-2013

Het huisje was kleiner dan op de foto's leek. Ligging in een diep dal, met voor hoge bomen, en achter ook, dus geen ruim uitzicht. Parkeren in de struiken, Tuin ligt niet vrij - buren kijken erop uit .Heel veel teken dus pas op met kinderen en kijk elkaar goed na. De was doe je met de hand. Maar de best geoutilleerde keuken ooit in een vakantiehuisje!

Gereisd anders in januari 2013

Oase van rust

Frank
17-8-2012

Heerlijke plek om tot rust te komen.

Ruimte, natuur stilte en een fantastisch huis.

Veel golf gespeeld.

Bedankt Maja en Frank

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een mooie plek

Paulien
31-7-2012

Het huis is ruimer dan op de foto's, rustig gelegen op een hele mooie plek.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Heerlijke plek!

YinJa
8-7-2012

De stuga is gelegen in een schitterende bosrijke omgeving. De tuin is erg ruim, mooi uitzicht en heerlijk voor kinderen. We hebben genoten van de rust en de ruimte. Ideaal als je lekker tot rust wilt komen en wilt genieten van de natuur en een goed boek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stuga Snälleröd in Klippan / Svenstorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stuga Snälleröd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.