Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
Bed and Breakfast Kvarnviks Gård

We hebben een aantal aanbieders voor Kvarnviks Gård voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Kvarnviks Gård in het Nederlands

Schitterende verblijfplaats in Zuid-Zweden

Henk
28-8-2012

Via internet deze prachtige accommodatie "gevonden". Een tot mooi, royaal ïn the middle of nowhere"gelegen vakantieverblijf. Het appartement is een omgebouwde boerenschuur, met prima faciliteiten. Er is een 2 persoons en een 4 persoons kamer met een gezamenlijke keuken en douche/toilet, maar het is ook mogelijk om het gehele appartement te huren. Verder is er ook nog een cottage. Deze is voor maximaal 4 personen, maar het is beter om dan het hele appartement te huren.

Hemelsbreed zit je maar een paar kilometer van de kust (Oostzee) af. Volgens de eigenaar was door het koude voorjaar van dit jaar het zeewater helaas nog wat koud.

De prijs wordt vooral interessant als je een week (of langer) blijft. Het hele appartement kost per nacht 1200 Kronen (ca.145 euro), maar voor een week betaal je maar 4500 Kronen (ca. 545 euro). Voor die prijs is er in Nederland in het hoogseizoen niets gelijkwaardigs te vinden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kvarnviks Gård in Klagstorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kvarnviks Gård zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.