Bed and Breakfast Hemmesåker

Bed and Breakfast Hemmesåker

9Fenomenaal

Zweden, Skåne, Klagstorp

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Hemmesåker?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Hemmesåker

• 9ineke07-09-2015

fantastisch!

Zeer aangename b&b. Hartelijke ontvangst. Zeer rustig gelegen en zalig geslapen. Het ontbijt was super en er was een ruim aanbod. Alles was heel vers en lekker. Bedankt aan deze mensen om ons verblijf zo aangenaam te maken. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2015

• 9rayser76533101-07-2014

Erg fijn B&B, rustig gelegen.

Rustig gelegen in landelijk Skane! Fijne beheerder met gastvrij onthaal. Ontbijt was grandioos, heerlijk met huisgemaakte producten. De B&B ligt in een boerderij en je vind er een mooie moestuin bij waar onze kids heerlijk fruit konden plukken en eten(kersen, kruisbessen, frambozen etc). De zee en het strand is op ongeveer 5 minuten rijden. Heerlijk goudgeel zandstrand. In het B&B is een kleine keuken met koelkast voor gezamelijk gebruik. Tevens een TV/spelletjes ruimte voor gezamelijk gebruik. (goed voor slecht weer programma). Het zwembad met ligstoelen was heerlijk. Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

1 tip over Bed and Breakfast Hemmesåker

• rayser765331, 01-07-2014

Pizzeria in het dorp nabij is erg goed.

0 vragen over Bed and Breakfast Hemmesåker

Bed and Breakfast info