Camping Ringsjöstrand

Camping Ringsjöstrand

8.9Fantastisch

Zweden, Skåne, Hörby

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Ringsjöstrand?

8.9Fantastisch

• 8.7Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

Meer camping info

9 reviews over Camping Ringsjöstrand

• 2019
    9Peet03-10-2019

Mooi huisje . Gratis WiFi.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Rianne D06-08-2019

Prima camping, aanrader voor Zuid-Zweden

Prima camping aan een groot meer. Ligging fraai. Verzorgd en schoon sanitair waar de schoenen uit moeten. Vrouwen en mannen gemengd. Op drukke momenten moet je soms wachten voor de douches en toiletten. Geen urinoirs voor mannen. De douches zijn allemaal ruime familiecabines met douche, wastafel en toilet in 1. Ruime keuken en eetgelegenheid. Wassen en drogen moet je reserveren. Dat is heel prettig, want je bent dan gegarandeerd van de machines. Leuk restaurant en ook hotelfaciliteiten. Vriendelijk personeel, er wordt ook Nederlands gesproken. Geen campingwinkel. Grote supermarkten (ICA en Netto) op 3-4 km in Hörby. Kampeerplekken zijn ruim. Seizoen en toeristisch door elkaar heen. Aparte tentplekken zonder stroom. Wij verbleven eerst bij het meer, maar door de zwermen insecten zijn we verplaatst naar de voorzijde van de camping. Daar viel het reuze mee. Ons gezin met 6 heeft het heel erg naar ons zin gehad hier. Zelfs het weer zat mee!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Maartje01-08-2019

super plek

wij zaten in een stuga. Compacte huisjes met airco. Direct aan het meer gelegen waar je kan zwemmen en kanovaren! gezellig restaurant en goede voorzieningen. veel mooie plaatsen in nabijheid. Lund is een aanrader. Daar ook een leuk subtropisch zwembad bezocht op een regenachtige dag. Ook het strand bij Lomma is erg leuk.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Fam. Dana05-08-2018

Heel fijn!

Heerlijke rustige, ruime en schone camping! We hadden een perfecte plek (106) tegenover het speeltuintje waardoor de kinderen (3 en 5) makkelijk hun eigen gang konden gaan. Het meer blijft tot tientallen meters ondiep (max. kniehoogte) waardoor kinderen lekker kunnen spelen zonder al te veel gevaar. Doucheruimtes waren erg groot. Nadeel vond ik dat het toiletgebruik gemengd is.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jan18-05-2018

Camping om te onthouden we komen vast wel eens ter

Geweldige camping, top sanitair zie vorige schrijvers ruime staanplaatsen. Fietsen kan in de directe omgeving. Goede supermarkt in Horby

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9JNJ06-08-2015

Leuke camping, vooral op sanitair scoren ze hoog

Deze camping gebruikt als eerste overnachtingscamping; wat een super net sanitair! Dat heeft vast ook te maken dat het schoeisel uit moet in het sanitairgebouw waar je met een sleutelsysteem in kan. De douches zijn een soort badkamers met toilet en wastafel in één. Ruim en heel handig. Wij vonden het echter niet een echt typisch Zweedse camping tussen bomen/bos; wel aan het meer. Personeel is keurig. Plaatsen zijn zoals op bijna alle campings; met de dissel naar het pad (da beperkt wel het mooie uitzicht naar het meer.) Veel speelmogelijkheden voor de kinderen; die hebben zich hier echt prima vermaakt. Wanneer we lange tijd zouden gaan naar deze camping zou ik een specifieke plaats reserveren als dat kan, vlakbij het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Anoniem21-08-2013

mooie camping

Zeer nette camping met mooi en heel netjes sanitair. Doordat de schoenen verplicht uit moeten in het gebouw blijft het ook beter schoon. Mooie ruime douches of eigenlijk zijn het meer badkamers. Leuke speeltuintjes en een mooi strandje. Niet alle plekken zijn leuk, maar de plekken met uitzicht op het meer zijn mooi. Het eten is goed, maar moesten te lang wachten na een uurtje kregen we ter compensatie wat brood aangeboden.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Leontien12-08-2012

prima camping

Camping is in principe in 1 dag vanuit NL te bereiken. Klein strandje, ideaal voor kleine kinderen omdat het heel lang ondiep blijft. Wel was het water wat koud toen wij er waren (eind juli). Voor de kinderen wat activiteiten, oa kayak uitproberen, erg leuk. Kleine speeltuin met trampoline, tijdens verblijf 1 maal gratis mini golf, korting op fietsen huur, etc. Personeel prima, zeer behulpzaam. Heerlijk ijs in verder kleine campingwinkel. Supermarkt in Horby is (met de auto) vlakbij. Sanitair gebouw blijkbaar net nieuw (zie vorige beoordeling), brandschoon (verplicht schoenen uit en alleen met pasje naar binnen), met alles erop en eraan, aantal familiedouches, hoewel zelfs gewone douches groot genoeg voor het gezin. Nog niet eerder zo'n mooi sanitair gezien!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Ron Sieraad21-07-2010

prettige plek

Camping Ringsjöstrand is mooi gelegen aan het Ringsjö en centraal in Skåne. Malmö, Trelleborg en Ystad zijn goed te bereiken voor dagtripjes. Ook is de camping prima geschikt als overnachtings camping. In juni 2010 is er een nieuw hoofdgebouw geopend en hopelijk worden ook de sanitair gebouwen vernieuwd. Deze zijn wel schoon maar enigszins gedateerd. Jammer was dat er geen aparte babyruimte aanwezig was. Wel zijn er meerdere familiedouches. Het restaurant is ietwat prijzig voor een campingrestaurant maar we hebben er heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een prima camping voor een redelijke prijs.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair