Weer vandaag7°-3°
7,2

8 reviews over Camping Jägersbro in het Nederlands

Goede camping, centraal gelegen in Zuid-Skane

Robbert,
10-9-2018

Grote camping, aan een meertje met strand. Meerdere velden, vooral caravans. Niet veel schaduw, maar het tentenveld ligt onder de bomen. Restaurant, winkel, geschikt voor (jonge) kinderen. Verhuur van bootjes en waterfietsen. Redelijk goed sanitair, warm douchen kan alleen met een chipkaart met saldo. Grote keuken met 4 fornuizen, koelkast/vriezer en veel afwasplekken. Verblijf op deze camping alleen mogelijk met Acsi campingcard. Als je die niet hebt en ook niet wilt aanschaffen, kun je zonder kaart op het overloopterrein voor de camping staan.

In het stadje Höör (op 5 autominuten) is weinig te doen; wel zijn hier meerdere supermarkten. Wij kozen deze camping vooral vanwege de centrale ligging in Zuid-Skane, zowel de zuidkust (aanrader: Ystad), de oostkust (ook leuk: Simrishamn) en de westkust (Malmö) binnen drie kwartier te bereiken. En vanaf Nederland goed in een dag te rijden via de Oresund brug.

Gereisd met partner in juli 2018

Vrij dure, toeristische camping

Fam. Heberle,
23-8-2018

Er is veel te doen qua natuur in de omgeving (wandelen/fietsen). De camping ligt aan het meer (de plaatsen bij het water zijn erg gewild), dat heel lang ondiep is (handig met jonge kinderen, iets minder als je wilt zwemmen). Door de lange droogte stond het water heel laag. De steiger en het vlonder werden bevolkt door de lokale eenden (die het voor een toiletgebouw aan zagen ;-)). We hebben een waterfiets gehuurd (20 euro voor 2 uur), superleuk om op die manier het meer te verkennen! De camping heeft een deel met plekken met beschutting en een deel waar geen enkele boom staat. Er zijn vrij veel vaste plaatsen. Voor ons iets meer dan ons lief is op een camping, maar we hadden super plekje op het veld naast de speeltuin. Met af en toe uitzicht op het meer. Het sanitair vonden we tegenvallen, weinig voorzieningen voor de grootte van de camping, niet altijd even schoon en de douchekaart vonden we onpraktisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk, maar niet spectaculair

Thirza,
23-8-2018

Leuke camping aan een meer. Goede voorzieningen. Het water is erg ondiep, dat is leuk voor kleine kinderen maar grotere kinderen en volwassenen kunnen er niet echt zwemmen. Echt een doorgangscamping met veel afwisseling qua bezoekers, waar je niet twee weken hoeft te gaan staan. Deze omgeving in Zweden is namelijk niet zo spectaculair, daarvoor kun je beter nog een paar uurtjes verder naar het noorden rijden. Voor Zweedse begrippen is dit ook een dure camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vaste eerste stek op Zweedse bodem

RitaT,
6-7-2017

Rustige camping aan een meer.

Tot 22.00 uur kan je nog terecht bij de receptie voor inschrijving .Verzorgd sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fijne camping

Sylvester,
30-6-2017

Fijne camping, vriendelijke mensen aan de balie,jammer dat er sommige Zweden zijn die zich asociaal gedragen t.o.v. de overige gasten

Gereisd met partner in juni 2017

Het is een ruime camping met een groot sanitair gebouw en een receptie waar je broodjes, snacks en snoep/drinken kunt kopen. Er is echter 1 nadeel je moet een douchekaart kopen terwijl de prijs per nacht al behoorlijk een de hoge kant is. Alleen warm water voor afwassen is gratis. Heb je de pech dat de medewerkers je niet vertellen dat je zo'n kaart nodig hebt dan sta je 's morgens onder een koude douche. De receptie gaat pas om 8 uur open. Wanneer je op doorreis bent en vroeg weg wilt is dat lastig. Ons is in ieder geval niets verteld terwijl ik al in februari gereserveerd had en begin juni betaald. Toen ik dit 's morgens bij het kopen van de afbakbroodjes vertelde kon de jonge (vakantiehulp) mij niet helpen of een korting geven. Later heb ik het verzoek om een review gekregen van een extern bureau waarin dit uiteraard ook heb aangegeven, heden nog geen reactie. De camping is verder groot en ruim, kind vriendelijk met een gedeelte met vaste kampeerders. Het ligt aan een meer waarin je kunt zwemmen en varen. Je kunt via de receptie een bootje huren. De camping ligt in Satofta op 10 min fietsafstand van Hoor. Hier kun je pinnen en tanken, er zijn diverse supermarkten. Voor ons geen camping voor langer verblijf.

Gereisd met partner in juli 2016

aardige camping

Tineke
5-7-2012

Een aardige camping, aan een meer gelegen. Vriendelijke ontvangst. Broodjes bestellen is mogelijk. Het restaurant was begin juni niet open. Aan de camping ligt ook een terrein/gebouw voor evenementen. Gelukkig was daar niets te doen.

Gereisd met partner in juni 2012

Geweldige camping

Heidi
28-9-2011

Net in Zweden was de eerste camping gelijk een voltreffer. Ontzettend vriendelijk personeel, prachtig gelegen met hele mooie ruime plaatsen. Het sanitair was mooi en netjes. Er was een heerlijke familiekamer waar je kon koken op elektrische fornuizen, eten, afwassen. Goed internet voor een redelijke prijs, 16A stroom. Hier zou ik graag nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in augustus 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Jägersbro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jägersbro in Höör, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jägersbro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.