Camping Grottbyn Skånes Djurparks

7 reviews over Camping Grottbyn Skånes Djurparks

• 2018
    10Jocko09-08-2018

Perfect place !

Leuke camping door de setting. Simpel maar effectief. Personeel echt super vriendelijk en behulpzaam. Het is relatief rustig en daar houden we van. Dus geen hutjemutje maar lekker je eigen stekje. Ook leuk zijn de hobbit huisjes die ook te huren zijn. Maar wij hadden al de tent. Zwembadje, luchtkussens en speeltuintjes verspreid over het terrein voor de kids. Al met al prima camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

3Iddo08-08-2016

Grote teleurstelling

We kwamen hier aan als onderdeel van onze reis door Zweden. De camping was nagenoeg geheel leeg, en gaf een onprettige sfeer. We zijn snel doorgereden, op zoek naar een leukere camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 3brigitte04-08-2016

Zeer onprettig.....

Deze camping hadden we uitgezocht voor 1 overnachting op doorreis richting Denemarken. Site gaf een prettige indruk. Ligging is ok, naast de camping ligt een dierentuin. Een dag van te voren gebeld en ja, er was plek. Eenmaal ter plekke bleek de sfeer die op de site gewekt werd, verre van de werkelijkheid. Het achterste deel van de camping is ingenomen door asielzoekers die hier al maanden verblijven. Het achterste toiletgebouw is door deze groep mensen in gebruik als onderdeel van hun leefgebied. (Ik voelde me onprettig in dit toiletgebouw). Hierdoor is voor de overige gasten op de camping 1 sanitairgebouw over met 4 toiletten en 1 douche!!!! 's Avonds om half 10 ging de muziek hard aan en die bleef aan tot half 12. De camping eigenaar heeft zelf het idee dat het azc gedeelte geen overlast geeft.

De camping is in potentie een prima overnachtingscamping voor als je op doorreis bent. Maar ik kom hier niet meer terug!!!!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2WWtm29-07-2016

Zeer onprettig

Deze camping is vergane glorie, helemaal nu het zgn Grottby gedeelte en het direct erbij gelegen toiletgebouw is verhuurd aan een AZC oid. AZC prima, maar vermeld dit iig op de site zodat je er bewust voor kunt kiezen om tussen de asiel zoekenden te kamperen!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Truus Kleintje09-08-2015

Leuke camping!

Ruim opgezette camping, rustig. Grote plekken die je zelf kunt uitkiezen. Naast het dierpark, 's avonds hoor je soms de wolven huilen! Erg vriendelijk, gastvrij en behulpzame eigenaren. Onze dochter van 4 kon helemaal alleen naar zowel de kleine speelplaats, als de grote speelplaats als het toilet. De ondergrondse keuken en eetzaal is erg fijn! Het sanitair wordt goed schoongehouden. De familieruimte bij de ingang van de camping is een aanrader. Vanaf de camping loop je zo het buitengebied in. Ong. 5 minuten met de auto van het dorp en de supermarkten. Voor 12 nachten waren we 2000 Zweedse Kronen kwijt, goedkoop dus! Maar wordt vooral voor doorgangscamping gebruikt. Het binnenzwembad in hornby is een aanrader, net als het Bosjokloster. Een dagje Ystad en Malmo is erg leuk! Er zijn weinig goede restaurants en dorpjes in de directe omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9familie_vakantie06-08-2014

Centraal gelegen pareltje

Mooie camping met weidse campeerwei voor trekkers en kampeerders in bos en aan meertje (geen zwemwater). Daarnaast apart veld met rustige, lokale seizoensplekken. Mooie mix van nationaliteiten. Rustige camping met ruim voldoende vermaak voor kids: speelwei, zwembad, bos en op loopafstand groot wildpark en een zwemmeer. Uitstekende (slecht weer) voorzieningen (keuken, eetzaal, kook en eetgerei) in ondergronds (!) servicehuis. Centraal gelegen in Skane, binnen uur in Copenhagen (station op 5 autominuten van Camping), diverse mooie stadjes en nationale parken en zowel zuid, west als oostkust, Nieuwe eigenaren zijn kundig en behulpzaam, ook bij onze autopech en waterschade van andere gasten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

2 tips over Camping Grottbyn Skånes Djurparks

• familie_vakantie, 06-08-2014

De plekken bij het meer zijn wat drukker, maar hebben wel stroom. Wij stonden helemaal aan het andere eind van het veld, heerlijk rustig en met 'geheime sluiproute' voor de kids door het bos naar het kleine, tweede voorzieningen gebouw bij de ingang.

De keuken is goed geoutilleerd en bij slecht weer is de eetzaal een uitkomst.

• familie_vakantie, 06-08-2014

Wifi bereik helaas alleen bij receptie, zwembad en secundaire servicehuis. Verse broodjes en elke zaterdag quizwandeling. Plek verst verwijderd van meertje heeft leuk 'geheim' bospaadje waardoor de kids zelf makkelijk naar servicehuis kunnen. Mooie grilplek op speelwei met avondzon tot 9 uur.

0 vragen over Camping Grottbyn Skånes Djurparks

• SchaduwplaatsenAanwezig