Kleine hotelsWeer vandaag7°-3°

6 reviews over Camping Grottbyn Skånes Djurparks in het Nederlands

Perfect place !

Jocko,
9-8-2018

Leuke camping door de setting. Simpel maar effectief. Personeel echt super vriendelijk en behulpzaam. Het is relatief rustig en daar houden we van. Dus geen hutjemutje maar lekker je eigen stekje. Ook leuk zijn de hobbit huisjes die ook te huren zijn. Maar wij hadden al de tent. Zwembadje, luchtkussens en speeltuintjes verspreid over het terrein voor de kids. Al met al prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Grote teleurstelling

Iddo
8-8-2016

We kwamen hier aan als onderdeel van onze reis door Zweden. De camping was nagenoeg geheel leeg, en gaf een onprettige sfeer. We zijn snel doorgereden, op zoek naar een leukere camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer onprettig.....

brigitte
4-8-2016

Deze camping hadden we uitgezocht voor 1 overnachting op doorreis richting Denemarken. Site gaf een prettige indruk. Ligging is ok, naast de camping ligt een dierentuin. Een dag van te voren gebeld en ja, er was plek.

Eenmaal ter plekke bleek de sfeer die op de site gewekt werd, verre van de werkelijkheid. Het achterste deel van de camping is ingenomen door asielzoekers die hier al maanden verblijven. Het achterste toiletgebouw is door deze groep mensen in gebruik als onderdeel van hun leefgebied. (Ik voelde me onprettig in dit toiletgebouw).

Hierdoor is voor de overige gasten op de camping 1 sanitairgebouw over met 4 toiletten en 1 douche!!!!

's Avonds om half 10 ging de muziek hard aan en die bleef aan tot half 12. De camping eigenaar heeft zelf het idee dat het azc gedeelte geen overlast geeft.

De camping is in potentie een prima overnachtingscamping voor als je op doorreis bent. Maar ik kom hier niet meer terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer onprettig

WWtm
29-7-2016

Deze camping is vergane glorie, helemaal nu het zgn Grottby gedeelte en het direct erbij gelegen toiletgebouw is verhuurd aan een AZC oid.

AZC prima, maar vermeld dit iig op de site zodat je er bewust voor kunt kiezen om tussen de asiel zoekenden te kamperen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke camping!

Truus Kleintje
9-8-2015

Ruim opgezette camping, rustig. Grote plekken die je zelf kunt uitkiezen. Naast het dierpark, 's avonds hoor je soms de wolven huilen! Erg vriendelijk, gastvrij en behulpzame eigenaren. Onze dochter van 4 kon helemaal alleen naar zowel de kleine speelplaats, als de grote speelplaats als het toilet. De ondergrondse keuken en eetzaal is erg fijn! Het sanitair wordt goed schoongehouden. De familieruimte bij de ingang van de camping is een aanrader. Vanaf de camping loop je zo het buitengebied in. Ong. 5 minuten met de auto van het dorp en de supermarkten. Voor 12 nachten waren we 2000 Zweedse Kronen kwijt, goedkoop dus! Maar wordt vooral voor doorgangscamping gebruikt. Het binnenzwembad in hornby is een aanrader, net als het Bosjokloster. Een dagje Ystad en Malmo is erg leuk! Er zijn weinig goede restaurants en dorpjes in de directe omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Centraal gelegen pareltje

familie_vakantie
6-8-2014

Mooie camping met weidse campeerwei voor trekkers en kampeerders in bos en aan meertje (geen zwemwater). Daarnaast apart veld met rustige, lokale seizoensplekken. Mooie mix van nationaliteiten. Rustige camping met ruim voldoende vermaak voor kids: speelwei, zwembad, bos en op loopafstand groot wildpark en een zwemmeer. Uitstekende (slecht weer) voorzieningen (keuken, eetzaal, kook en eetgerei) in ondergronds (!) servicehuis. Centraal gelegen in Skane, binnen uur in Copenhagen (station op 5 autominuten van Camping), diverse mooie stadjes en nationale parken en zowel zuid, west als oostkust, Nieuwe eigenaren zijn kundig en behulpzaam, ook bij onze autopech en waterschade van andere gasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grottbyn Skånes Djurparks in Höör, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grottbyn Skånes Djurparks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.