Höör

We hebben een aantal aanbieders voor Höör voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Höör voor je op een rij gezet:

Reviews over Höör

Goede camping, centraal gelegen in Zuid-Skane

Robbert,
    10-9-2018

Grote camping, aan een meertje met strand. Meerdere velden, vooral caravans. Niet veel schaduw, maar het tentenveld ligt onder de bomen. Restaurant, winkel, geschikt voor (jonge) kinderen. Verhuur van bootjes en waterfietsen. Redelijk goed sanitair, warm douchen kan alleen met een chipkaart met saldo. Grote keuken met 4 fornuizen, koelkast/vriezer en veel afwasplekken. Verblijf op deze camping alleen mogelijk met Acsi campingcard. Als je die niet hebt en ook niet wilt aanschaffen, kun je zonder kaart op het overloopterrein voor de camping staan.

In het stadje Höör (op 5 autominuten) is weinig te doen; wel zijn hier meerdere supermarkten. Wij kozen deze camping vooral vanwege de centrale ligging in Zuid-Skane, zowel de zuidkust (aanrader: Ystad), de oostkust (ook leuk: Simrishamn) en de westkust (Malmö) binnen drie kwartier te bereiken. En vanaf Nederland goed in een dag te rijden via de Oresund brug.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuk, maar niet spectaculair

Thirza,
    23-8-2018

Leuke camping aan een meer. Goede voorzieningen. Het water is erg ondiep, dat is leuk voor kleine kinderen maar grotere kinderen en volwassenen kunnen er niet echt zwemmen. Echt een doorgangscamping met veel afwisseling qua bezoekers, waar je niet twee weken hoeft te gaan staan. Deze omgeving in Zweden is namelijk niet zo spectaculair, daarvoor kun je beter nog een paar uurtjes verder naar het noorden rijden. Voor Zweedse begrippen is dit ook een dure camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect place !

Jocko,
    9-8-2018

Leuke camping door de setting. Simpel maar effectief. Personeel echt super vriendelijk en behulpzaam. Het is relatief rustig en daar houden we van. Dus geen hutjemutje maar lekker je eigen stekje. Ook leuk zijn de hobbit huisjes die ook te huren zijn. Maar wij hadden al de tent. Zwembadje, luchtkussens en speeltuintjes verspreid over het terrein voor de kids. Al met al prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vaste eerste stek op Zweedse bodem

RitaT,
    6-7-2017

Rustige camping aan een meer.

Tot 22.00 uur kan je nog terecht bij de receptie voor inschrijving .Verzorgd sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fijne camping

Sylvester,
    30-6-2017

Fijne camping, vriendelijke mensen aan de balie,jammer dat er sommige Zweden zijn die zich asociaal gedragen t.o.v. de overige gasten

Gereisd met partner in juni 2017
Höör scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews