Camping Lerberget

Camping Lerberget

5Matig

Zweden, Skåne, Hoganas

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Lerberget?

5Matig

• 8Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

2 reviews over Camping Lerberget

• 2017
      8Fam HJ Tensen09-08-2017

Prachtige omgeving,hadden uitzicht op de zee!

We hebben erg genoten ,ook van de omgeving ,er was gratis wifi , nadeel is dat er bijna niks te krijgen was in het winkeltje ,en ook geen supermarkt in de buurt! Als je richting de klif gaat kom je door plachtige plaatsjes en een landhuis /kasteel met een prachtige tuin ,ook is daar een cafeetje en winkeltje ,heel kneuterig!! Naast de camping een italiaan daar hebben we heerlijk gegeten!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017