Weer vandaag7°-1°
Hotel Best Western Hotel Duxiana

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Hotel Duxiana voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

2 reviews over Hotel Best Western Hotel Duxiana in het Nederlands

Personal touch

Berre zknkweg
1-5-2016

Anders dan anders in positieve zin

Gereisd zakelijk in januari 2016

mooie ruime kamer

jack
15-1-2013

Het hotel ligt in de binnenstad en is gevestigd in 2 oude panden. De kamer die ik had was zeer ruim en luxueus ingericht. De badkamer was eveneens heel ruim met ligbad en aparte douche en met een dubbele openslaande deur naar de kamer waardoor het mogelijk was om vanuit het bad naar het grote flatscreen TV te kijken. De ruime kamer had een tafel met stoelen, een laag zitje, een bank en een groot bed. Voorts was er een koelkast en thee/koffiefaciliteit op de kamer. Om gebruik te kunnen maken van het ontbijt moest ik de weg oversteken naar het hoofdgebouw. Het ontbijt was redelijk uitgebreid met zowel warme als koude gerechten, groenten en fruit, kaas en vleeswaren, sapjes, melk, yoghurt, kwark, eieren, bacon, havermout, muesli, broodjes, brood, knackebrod etc etc.

De parking van het hotel is beperkt, overdag is het betaald parkeren in de nabijheid van het hotel. 's-avonds tot 0900 's-ochtends kan men gratis parkeren.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Hotel Duxiana in Helsingborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Hotel Duxiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.