Vakantiehuis Ivösjön

1 review over Vakantiehuis Ivösjön in het Nederlands

Geweldig mooi huisje

gerhardx
8-9-2016

Het vakantiehuis is groot, goed ingericht en op een mooi stuk eigen terrein. In de omgeving valt genoeg te zien en te doen. Kristianstad is vlakbij.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• AdresBarumvagen 646 S-290 34(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ivösjön in Fjälkinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ivösjön zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.