6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

Vakantiehuis info

Wat zeggen bezoekers over

Degeberga Stugby

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

5 reviews

Huisjes verdienen een upgrade
Door Han op 18-08-2016
Gereisd met oudere kinderen

Dit park is netjes in rustig gelegen in Degeberga. De huisjes zijn nog steeds verouderd, in dat opzicht is er helemaal niets veranderd MET de reviews van 2012 en eerder. Zelfs de Husqvarna afzuigkap waar in eerdere reviews aan gerefereerd wordt, hangt er nog. Wij hadden een vier persoonshuisje, in elk van de twee slaapkamers staat een stapelbed waarvan de matrassen en de kussens nodig aan vervanging toe zijn.

De woonkamer is OK en er is een openhaard met hout aanwezig voor de avonden dat het een beetje chilly wordt. Er is geen wifi bereik in de huisjes.

Nogmaals het gebied en het park zijn prachtig, maar het interieur van de huisjes mogen wel een update hebben naar de 21e eeuw.

Deze stuga is voor ons geboekt via BBI Travel als onderdeel van de Drakkar stuga tour.

Sterk verouderd
Door Hans op 26-08-2012
Gereisd met oudere kinderen

Park ziet er leuk uit in een mooie omgeving. Inrichting was sterk verouderd. Bedbank was niet echt een bedbank meer te noemen. Het toilet deed het niet. Maken kon niet meer. De receptie was al gesloten. We waren er maar voor 1 nacht. Prijs was 125 EUR per nacht. Voor zuid Zweden zal dit wel weinig zijn. In midden Zweden heb je voor minder dan de helft een luxer huisje. Viel ons tegen.

Verouderd, maar schoon en rustig
Door Martine op 23-08-2012
Gereisd met oudere kinderen

Netjes onderhouden en schoon. Alle lampen werken, alle deuren sluiten, en het ziet er allemaal netjes uit. Het park is erg rustig, en de locatie is goed, vlak bij Kristianstad.

Maar het is allemaal wel ontzettend verouderd. De huisjes staan er vermoedelijk een jaar of 60, en in die tijd is er weinig veranderd. De Husqvarna afzuigkap is er nieuw in gezet, maar wel in 1970. Als je aan het koken bent moet er niemand de koelkast in willen, want die ruimte is er niet. 2 elektrische kookplaatjes is ook wat weinig, maar met een beetje creativiteit is het te doen.

De bedden zijn zo hard als beton, maar ook hier: schoon. In de badkamer is het grote buitenraam recht tegenover het toilet een interessante architectonische keuze maar we hebben het gordijntje toch maar dicht gelaten.

Heerlijk zijn de grote veranda met het uitzicht over het gigantisch grote grasveld en de rust op het park.

Geen hoogstandje, maar een leuke uitvalsbasis voor een paar nachten.

Degeberga Stugby

Lugn och tyst semester
Door Familjen Weskam, Nederländerna op 23-05-2011
Gereisd met jonge kinderen

Uthyrning av stugor intill en stor sluttande gräsmatta. Degeberga är ganska centralt för utflykter i Skåne. Liten lekplats på plats. Inte en park där man kan roa sig hela dagen. Främst säng och basboende. Husen är väl möblerade. Då det gäller matlagning något primitivt. (Ett par gamla kokkärl, en gammal spis, litet kök). Men mysig stuga med öppen spis.

Rustig degelijk vakantiepark
Door Fam Weskam op 16-08-2010
Gereisd met jonge kinderen

Verhuur van blokhutten die grenzen aan een groot glooiend grasveld. Degeberga ligt redelijk centraal voor uitstapjes in Skane. Klein speeltuintje op het terrein. Niet een park waar je je de hele dag kunt vermaken. Voornamelijk logies en uitvalsbasis. De huisjes zijn degelijk ingericht. Voorzieningen qua koken iets primitief. (oude pannen, 2 oude elektrische kookplaten, klein keukentje). Wel knus huisje met openhaard.

Info

Trollemöllavägen, S-29794

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.