Camping Borrbystrands

1 review over Camping Borrbystrands in het Nederlands

Aardige camping

Hermine,
25-9-2018

vanwege het matige weer hadden we een stugor gehuurd. Deze was prima: schoon en ruim genoeg voor 2 personen. De camping ligt vlakbij het strand, je loopt er zo naar toe. Aan de Oostzeestranden ligt veel wier, je kunt dus niet overal zomaar het water in. We hadden slecht weer, en dus alleen langs het strand gewandeld, maar het zag er niet uitnodigend uit. Het sanitair was mooi, wel met een pasje, maar dat went zo. In het hoogseizoen zou ik hier niet graag met mijn tent staan, het lijkt me dan wel erg vol. Aardige mensen bij de receptie, maar ze spreken wel slecht Engels. De omgeving is aardig: Ystad een aanrader, evenals de Ale Stenen bij Kaseberga.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Borrbystrands in Borrby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Borrbystrands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.