ZorghotelWeer vandaag27°10°
Hotel Söderköpings Brunn

We hebben een aantal aanbieders voor Söderköpings Brunn voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

1 review over Hotel Söderköpings Brunn in het Nederlands

Fantastische plek

Louis
23-7-2011

Hotel Söderköpings Brunn is zijn 4-sterren zeker waard. Ligt dicht bij het centrum. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats met camerabewaking. We kregen kamer 321 met een ligbad. Echt een prachtige kamer en alles blinkend schoon. Heerlijk geslapen op de bedden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Het hotel heeft ook een verwarmd buitenbad en een Spa waar je massage enz. kunt krijgen. Söderköping is een kleine idyllische plaats. Met een haventje en een sluis in de rivier die langs het dorp stroomt. Leuk klein centrum. Langs het haventje allemaal kleine winkeltjes, restaurants en ijssalon's. Je kunt er prachtig wandelen.

Gereisd Met partner in juli 2011

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Söderköpings Brunn in Söderköping, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Söderköpings Brunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.