Hotel Best Western M

Hotel Best Western M

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western M voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western M in het Nederlands

Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

E. van der Hout
22-7-2010

Het hotel en de kamers hebben een nautisch karakter en dat is weer eens wat anders. Alleen ontzettend jammer dat er geen airco was op de kamers. In de zomer met temperaturen tot 30 graden is dit wel een must, de gratis beschikbare ventilators konden weinig verkoeling brengen. Ontbijt is goed en ruim qua keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jun 29 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western M in Motala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western M zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.