Reviews over Linköping

Net Scandic holel in centrum van de stad

Erica Hartog,
    21-7-2010

Dit hotel heeft een zakelijke uitstraling en biedt weinig voor families met kinderen. Wij hadden een nette kamer met een behoorlijk scheve houten vloer. goede bedden en redelijke koele kamer door het hoge plafond. De lobby biedt gezellige loungeplekken, het parkeren is gratis.de Badkamer is wel wat gedateerd, waarbij de WC met wastafel apart zit van de doucheruimte. Om de hoek sta je gelijk midden in het centrum tussen de diverse restaurantjes en winkels. Linkoping is wel een wat modernere stad en biedt weinig authentieke sfeer.

Mooi

Anna,
    25-7-2009

Een mooi modern hotel aan de rand van het centrum. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel is erg vriendelijk. In het kleine winkeltje bij de receptie kun je 's avonds nog wat drinken kopen. Verder hebben de kamers een groot panoramaroom, waardoor je een mooi uitzicht hebt op de stad. Het is ong. 10 minuten lopen naar het station, dus het is ook prima te bereiken met het openbaar vervoer.

te dicht bij de grote stad

monique,
    23-8-2008

sanitair is schoon, mooie grote keuken, jammer dat er geen zwemgelegenheid is op de camping, maar gelukkig is er in de omgeving veel te zien en te doen.

Onder de middelmaat

E. Stoker,
    18-7-2008

Op zich mooie camping, alleen aan de 'verkeerde' kant van de stad, amateuristische receptie/kampwinkel, permanente bewoning door asociale types bij ons in het pad. Geen activiteiten, geen eetgelegenheid. In vergelijking met alle andere campings die we in Zweden hebben bezocht de minste.

Top hotel

Rob Stroeken,
    28-6-2008

Prima hotel van de Scandic keten. Modern en groot hotel met sfeer. Prima restaurant met voldoende keuze voor een acceptabele prijs. Goed en uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Erg behulpzaam! Ligging aan de rand van de bekende winkelstraten en op loopafstand van het station. Parkeren op ernaast gelegen terrein met kaart die verkrijgbaar is aan de receptie. Prijs parkeren per nacht in Zweedse kronen 70,-- (ca. Euro 7,70). Kamers zeer ruim en voorzien van goede bedden, zitje en een prima badkamer.

Linköping scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews