Camping Pinnarp

Met jonge kinderen

Zeker voor herhaling vatbaar

Ron van Velzen
15-8-2018

Een mooie goed georganiseerde camping waar ik en mijn gezin graag nog eens naar terug willen. mooie ligging aan een privestrand van de camping aan een kraakhelder meer met een mooie omgeving. Een tip voor de eigenaars, wees ietsje toeschietelijker naar je gasten. Jullie komen nogal zakelijk over.

Fijne camping mooi meer!

Paulien
11-8-2018

Mooie plaats om vakantie te vieren, fijn meer rustige ligging goed restaurant en prima sanitair. Verder heel fijn dat er een restaurant is met prima eten!

Dat je wat in rijen staat vonden wij wel jammer minder speels en iets kleiner vinden wij nog fijner.

Prima camping, strak georganiseerd. Geen random plaatsen in de natuur maar keurig op een rij met de konten (van caravan of camper) naar elkaar toe. Geen doorrijd plaatsen dus wel achteruit rijden.

Het Nederlandse echtpaar is erg vriendelijk. Het eten vanuit de snackbar was ook prima. Heerlijk friet, kipsate, pindasaus, frikandellen en een bord pasta bolognese. Links van de duikplank mogen de honden los, rechts niet. Water was super lekker en schoon. Sanitair keurig!

Heerlijke camping waar we zeker nog terugkomen !

Okko van der Beek
30-5-2018

Hele fijne camping van Nederlandse eigenaren. Mooi uitzicht op het meer. Keurig sanitair. Alle camper voorzieningen. ICA en Coöp supermarkt op 9 km (in Kisa). Saté met pindasaus in het restaurant ! Kortom, heerlijke plek om vakantie te vieren.

Heerlijke plek

Karin
19-8-2017

Een heerlijke plek aan het meer. Leuke speeltuin, waar de kinderen al snel vrienden maakten en zich uren vermaakten. Leuke wandeling gemaakt, waar je met een bootje zelf kon oversteken. Sanitair was vrij nieuw en heel netjes. We komen vast nog eens terug!

Kindvriendelijke camping, prachtig gelegen

Mariette
12-8-2017

Op deze camping heb je geweldig uitzicht over het meer. Als 's avonds de zon ondergaat aan de overkant, is het adembenemend mooi. De camping heeft een eigen strand met een hoge stijger waar je op drie niveaus in het water kunt springen, onze kinderen waren er niet weg te slaan. Verder is er genoeg ruimte om te voetballen, en er is een leuk speeltuintje en een tafeltennistafel.

Veel Nederlandse gezinnen, veel verloop. Warme douches zijn inbegrepen (geen gedoe met muntjes), sanitair wordt erg goed schoongehouden en er draait altijd een leuk muziekje.

In de buurt zijn erg mooie wandelingen te maken, om het meer (wij waren in eerste instantie verdwaald, maar de tweede keer ging het goed), en ook ten zuiden van de camping met een leuk trekbootje.

Er is een soort snackbar, niet echt met gezond eten maar hollandse friet en snacks. Leuk detail is dat je afhaalmaaltijden naar je tent/caravan kunt laten brengen.

Wij sliepen in een stuga en hadden daarbij veel ruimte om buiten te zitten/eten/etc, door het glooiende terrein erg mooi uitzicht over camping en meer. Bij de stuga's hoort een keuken waar je overdekt kunt koken en afwassen, erg handig. In de stuga's zelf is wat kastruimte en staat een koelkast. De matrassen zijn erg dun, dus erg lekker sliep het niet op de ijzeren spijlen van het stapelbed. Maar sommige stuga's waren al vernieuwd, dus hopelijk worden deze tzt ook vervangen.

De eigenaren zijn aardig, maar eerder zakelijk correct dan klantvriendelijk. Heb je een fout gemaakt met je wasmuntje dan is het eigen schuld dikke bult, koop maar een nieuwe. Informatie over wandelingen is summier: ze wijzen op een kaart wat dingen aan, en verder zoek je het maar uit. Het zou fijn zijn als je bv een A4-tje kreeg met wat tips in de omgeving, een kaartje, etc. Er is een sportbar waar je sportwedstrijden kunt kijken, maar als een voetbalwedstrijd om 20:45 begint heb je pech, want dan is de bar al dicht.

Maar ach, dit zijn kleine dingen die niet opwegen bij wat er wel fijn is. De camping is zeker een aanrader, vooral voor gezinnen!

Mooi en schoon ja, maar mist sfeer.

Nienke
3-8-2017

Prachtig gelegen in een mooie omgeving. Ik lees hier steeds schoon en dat is het zeker ook. Heel erg schoon. Het sanitair betreed je met een soort blieper die je dus niet moet vergeten.

Als je komt voor sfeer en natuurbeleving dan is deze camping minder geschikt. Er zijn duizend regels en verboden om onduidelijke redenen. De enige activiteiten die er waren was voetbal kijken of helikoptervlucht vanaf de camping. Geen gezamenlijk kampvuur (zelf maken mag wel maar alleen met op de camping gekocht hout)en geen kinderactiviteit.

Wij hadden toch een leuke vakantie. Maar de andere campings die we bezochten in Zweden waren veel relaxter. En minder schoon.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Camilla
28-7-2017

De rust, de locatie, het zeer attente en vriendelijke personeel, de voorzieningen, de hygiene, het smetteloze strand, de gezelligheid.

In 1 woord gewoon perfect

Fijne schone camping met Nederlands personeel. Voldoende schone faciliteiten en zeer kindvriendelijk. Ook aan de rustige kampeerder met een tentje is gedacht.

Heerlijk zwemmen in het meer

Arie van Heeringen
22-7-2017

Het meer bij de camping is erg schoon en er kan heerlijk gezwommen worden. Daarnaast zijn de kano's en kajaks ook super om een keer te huren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pinnarp in Kisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pinnarp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.