Hotel Sommarhagen

Rustig. Goede uitsvalsplek

gehorig

Bianca
4-8-2016

het hotel ligt op een geweldige plek heerlijk rustig alleen de kamers zijn zeer gehorig je hoort echt alles van de buren, ontbijt simpel maar het kan avondeten voor nederlandse begrippen zeer duur zoals alles trouwens je heb keuze uit 4 hoofdmenu s zijn met zorg bereid maar klein, kamers wij sliepen in het nieuwe gedeelte zijn ruim en netjes prullebak gehele verblijf niet geleegd het blonde meisje is geweldig en heeft ook tijd voor je voor wandelen en fietsen goed uitgangs punt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sommarhagen in Boxholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sommarhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sommarhagen scoort een 7.55 uit 10 op basis van 2 reviews.