Sorteren

Reviews over accommodaties in Östergötlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Ron van Velzen
    15-8-2018

Een mooie goed georganiseerde camping waar ik en mijn gezin graag nog eens naar terug willen. mooie ligging aan een privestrand van de camping aan een kraakhelder meer met een mooie omgeving. Een tip voor de eigenaars, wees ietsje toeschietelijker naar je gasten. Jullie komen nogal zakelijk over.

Fijne camping mooi meer!

Paulien
    11-8-2018

Mooie plaats om vakantie te vieren, fijn meer rustige ligging goed restaurant en prima sanitair. Verder heel fijn dat er een restaurant is met prima eten!

Dat je wat in rijen staat vonden wij wel jammer minder speels en iets kleiner vinden wij nog fijner.

Prachtige locatie!

Paulien
    11-8-2018

Prachtig ligging, fijne kleine camping aan een prachtig meer. Je kunt er heerlijk zwemmen, vissen en ontspannen. Enige echte minpunt is dat de lokale bevolking vaak over de camping loopt om naar de zonnewende te lopen, overdag niet erg maar laat in de avond minder fijn. Sanitair ok maar niet geweldig.

Schoon, goed georganiseerd, vriendelijk echtpaar.

Lis
    19-7-2018

Prima camping, strak georganiseerd. Geen random plaatsen in de natuur maar keurig op een rij met de konten (van caravan of camper) naar elkaar toe. Geen doorrijd plaatsen dus wel achteruit rijden.

Het Nederlandse echtpaar is erg vriendelijk. Het eten vanuit de snackbar was ook prima. Heerlijk friet, kipsate, pindasaus, frikandellen en een bord pasta bolognese. Links van de duikplank mogen de honden los, rechts niet. Water was super lekker en schoon. Sanitair keurig!

Heerlijke camping waar we zeker nog terugkomen !

Okko van der Beek
    30-5-2018

Hele fijne camping van Nederlandse eigenaren. Mooi uitzicht op het meer. Keurig sanitair. Alle camper voorzieningen. ICA en Coöp supermarkt op 9 km (in Kisa). Saté met pindasaus in het restaurant ! Kortom, heerlijke plek om vakantie te vieren.