Sorteren

Reviews over accommodaties in Östergötlands

Fantastische camping

e.e.s.
    18-8-2014

Tijdens onze zelf samengestelde rondreis door Zweden, hebben we 6 campings gezocht en Yxningen camping is de beste camping welke wij hebben gehad!

De camping ligt op een super plek, heerlijke rustig tussen de bossen aan een schoon meer, maar wel in de buurt van een supermarkt.

Wij verbleven in een stuga, en hier was alles wat je nodig had! Van waslijn tot afwasmiddel en van radio tot kaarsjes.

De eigenaren zijn heel gastvrij en hulpvaardig.

Het sanitair gebouw is keurig, al moet je voor de douche wel betalen met een muntje.

Bij het meer is een veldje waar je heerlijk in het gras kunt zonnen.

Deze camping is zeker voor herhaling vatbaar! We vonden het achteraf erg jammer dat we hier maar 3 nachten bleven, want in de omgeving is ook veel te zien.