Camping Tiveden

9,4

8 tips over Camping Tiveden

Klaus Maiworm, 13-8-2014

Ausflug nach "Hjo"

Wanderungen im Nationalpark Tivedens (Tip: Stenkälla)

Maria, 5-8-2014
Een paar extra toiletten en douches zouden in het hoog seizoen meer dan welkom zijn.
cornelia, 9-7-2014
Een bezoekje aan Orebro is zeker een must voor mensen die van terrassen en winkelen houden. Wij hebben daar een fantastische steak gegeten in het centrum ( steak house ).

prummeltje, 31-10-2013
Zwemschoentjes zijn fijn vanwege de stenen in het water
Rob, 5-8-2013
Ga eens naar Vitsand, in Nationaal Park Tiveden. Hier vind je een zandstrandje aan een mooi meertje. Zeer kindvriendelijk omdat het heel lang ondiep blijft en er een zandbodem is. Eventueel te combineren met een spannende wandeling over en tussen rotsen door (Tärnekullen).
H.Rotgers, 27-6-2013
Beslist de moeite waard om een kijkje te nemen

zweden2012, 18-9-2012
Stenkalla, lekker klauteren en klimmen over rotsblokken
jf, 10-7-2012
Ga naar het Nationaal Park vlakbij om fantastische,pittige wandelingen te maken om weer eens echte stilte te ervaren.