Camping Tiveden

72 reviews over Camping Tiveden in het Nederlands

Geweldig

Jacky
12-10-2017

Mooie camping met Nederlandse eigenaren die de liefde voor hun camping met je delen, mooie plaatsen, schone sanitair, smorgens verse broodjes af te halen, speciaal voor de gasten van de camping een heerlijk restaurant met lekker eten, dichtbij het nationaal park waar je heerlijk kunt wandelen,kortom een geweldige camping .

zo zou elke camping moeten functioneren

ton v.d. weegen
16-8-2017

alles was een dikke 9

schoon,rustig en een fantastische natuur

Heerlijke kennismaking met Zweden

Jan-Willem
12-8-2017

Deze camping ligt heerlijk rustig, direct aan een prachtig helder meer (zwembaar!). Niet grootschalig, met aparte velden voor tenten en caravans/campers. Bezoekers: mix van Nederlanders, Duitsers, Belgen, Zweden. Sanitair is nieuw en perfect schoon en onderhouden (afwassen 's avonds is een uitdaging, want warm water meestal op. Maar de afwasmachine biedt uitkomst!). Goede gemeenschappelijke keuken. Leuk zijn ook de twee stookplaatsen. Echtpaar Marlies en Hein besteden veel zorg aan alle voorzieningen en zorgen ook voor activiteiten. In directe omgeving prachtig wandelen in o.a. Tiveden National Park. Verder is het goed fietsen en kayakken/kanoen en uitstapjes naar bijv. Karlsborg of Askersund.

Prachtige camping, zeer schoon

Fam. Mooi
29-7-2017

We hebben hier 3 nachten gestaan. Prachtige plek aan het meer, sanitair is super schoon, 's avonds lekker bij een vuurtje bij de vuurplaats zitten. Kortom een aanrader

Geweldig mooie camping

Holwerda
25-7-2017

Een fantastisch mooie camping met prachtige plaatsen en uitstekend sanitair gelegen aan een groot meer. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Ook de omgeving is prachtig.

Super fantastische camping, schitterende locatie.

Fam Batenburg
28-6-2017

Dit jaar opnieuw een week op Tiveden Camping gestaan, verleden jaar voor het eerst, maar ook dit jaar weer top. Marlies & Hein (en zonen)jullie zijn gastgevers eerste klas. Jullie camping blijft een feest, jullie gastvrijheid ongekend.

Sanitair, faciliteiten verdienden een 10, maar ligging van Tiveden is natuurlijk minstens zo goed. We hopen volgend jaar weer even langs te komen. 👍

Grt

Fam Batenburg

Oude reviews (archief)

Camping is een aanrader!

Wilma en Jan
19-11-2016

Zeer vriendelijke eigenaren, die proberen het de gasten echt naar de zin te maken.

Hebben alleen positieve ervaringen!

Veel Nederlanders, maar hier had niemand last van! Wij en zij komen voor de natuur en de rust!

Niemand was elkaar tot last.

Hebben een week op deze camping vertoeft, wel in een stuga.

Alles netjes en schoon. Vroegen ons af of dit huisje net nieuw was......... Zo netjes alles!

Complimenten voor deze hardwerkende familie!

Hopen hier nog een keer naar toe te gaan.

fantastisch

sietto merkus
24-9-2016

Wat een geweldige tijd hebben wij gehad. geweldig meer. Super eigenaren erg gast vrij. Super meer met trampoline. Echt heel schoon sanitair zo schoon heb ik het nog nooit gezien.

Veel wandelroutes en veel te doen in de omgeving.

Wat wij de eigenaren mee willen geven is: ga zo door! en misschien een keer een voetbaltoernooi, of andere toernooien s'avonds of kinderdisco organiseren. Wij hebben een geweldige tijd gehad en komen zeker terug

De camping is mooi gelegen aan een groot meer. De plekken zijn ruim en er is veel schaduw. Het toiletgebouw is vernieuwd en nu heel erg mooi. Alleen als de camping vol staat, is het soms wel even wachten. En je moet er van houden om met meerdere mensen je tanden te poetsen. De douches zijn wel heel erg fijn. In het meer kan je heerlijk zwemmen maar neem wel voor iedereen waterschoenen mee in verband met de stenen.

Voor herhaling vatbaar!

Ron van Velzen
22-8-2016

Supermooie en zeer goed onderhouden camping in de Zweedse bossen tegen het Undenmeer aan. Alles was kraakhelder en superschoon. Leuke speeltuin voor de kinderen. Ruime staanplaatsen. Restaurant hebben we niet kunnen uitproberen helaas. Dat is voor de volgende keer. Enig puntje van opbouwende kritiek is dat er wat ons betreft wat activiteiten voor de kinderen gedaan zouden kunnen worden. Die waren er nu niet helaas. Verder een hele dikke aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tiveden in Tived, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tiveden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tiveden scoort een 8.8 uit 10 op basis van 77 reviews.