Camping Revelbadets

Camping Revelbadets

8.5Fantastisch

Zweden, Örebro, Laxå

Op vakantie geweest naar Revelbadets?

8.5Fantastisch

Meer camping info
    Tonen op kaart

2 reviews over Camping Revelbadets

• 9Eric Warnies13-08-2014

mooie ligging aan meer

fijne camping direct aan een meer, zo vanuit je tent hop het water in. toevallig kwamen we er langs op doortocht en zijn toch een paar dagen blijven staan.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Hollander06-08-2014

Goeie camping

Revelbadets is een fijne camping welke direct aan een meer grenst. Wel liggen de sanitaire ruimte(douche en wc) uit elkaar, maar ach je hebt vakantie. Nog niet ontdekte camping welke niet voorkomt in de SCR en ASCI gidsen, en dat moet eigenlijk zo blijven, hebben wij een leuk vakantieadresje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

0 tips over Camping Revelbadets