Hallsberg

Reviews over Hallsberg

Fantastische plek

lida vergeer,
    17-9-2013

Hier te zijn in Vita Krala bij Chris en Frank is echt vakantie! De goede zorgen, het fijne huis, het heerlijke eten, de leuke winkel en de prachtige omgeving. Chris en Frank zijn bijzondere mensen. Zij maken het verblijf speciaal. Zij hebben deze Bed en Breakfast van de grond af opgebouwd, plank voor plank, kleedje voor kleedje, bed voor bed. Dat voel je als je er bent. Het voelt als een warm bad. Als je naast het heerlijke ontbijt gaat lunchen en/of dineren maak je ook kennis met de vele smaken die Frank en Chris voor je klaar kunnen maken. Met de eigengemaakte gerechten, gemaakt van ingredienten uit eigen tuin en uit de bossen en vlees en vis van de boeren en vissers uit de omgeving, kan je ook van een culinaire vakantie spreken. Een dikke 10!! Roelof en Lida Wit

Gereisd met partner in september 2013

Nette camping in de bossen

Janijntje,
    5-7-2013

Nette camping, wij waren in het , voor zweden, naseizoen.

Sanitair is schoon en erg netjes. Er is een mooie overdekte kookgelegenheid met alles erop en eraan. Je kunt overal gebruik van maken.

Koelkast, vriezer, oven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijk rustgevend

Britta Meijers,
    4-4-2011

We hadden een drukke tijd achter de rug voor we naar Vita Krala gingen. We kwamen dan ook voor de rust naar dit prachtige Bed & Breakfast. Het is een leuk huis, met muurverwarming, waardoor je heerlijk tegen de muur kon zitten met een boek. De omgeving is erg rustig en mooi. We hebben elke dag een wandeling gemaakt. Chris en Frank (de eigenaars) konden ons goed vertellen waar mooie routes lagen. Ook konden ze veel vertellen over de natuur en omgeving.

We hebben twee keer gebruik gemaakt van de hottube. Omdat het flink gesneeuwd had, was de omgeving prachtig wit. Chris had een paar lantaarntjes met kaarsjes neergezet. Heerlijk genieten in een warm bad met de sterrenhemel erbij, het was echt zeer roamantisch!

Frank en Chris koken zelf en dit kunnen ze erg goed. Je kan makkelijk aangeven als je ergens allergisch voor bent, hier houden ze keurig rekening mee. Ook de taarten voor bij de koffie waren erg lekker.

Een verblijf hier is zeer aan te raden.

Gereisd met partner in januari 2011