Hotel Bredsjö Herrgårdar

1 review over Hotel Bredsjö Herrgårdar in het Nederlands

Rustig hotel in natuur

E.Bijnen
30-10-2009

Buro Scandinavia biedt in rondreis Ebba dit hotel aan als een sfeervolle herrgard met een overheerlijke keuken. De "keuken" was goed, uitgebreid vers ontbijt en een smaakvol diner. Alleen de eetzaal was erg somber waar je aan een lange grote niet gedekte tafel met een waxinelichtje moet eten, alles behalve romantisch. Hotelkamer: De kamerdeur laat alleen kleine gasten toe, overigens is de toegang naar de douche nog kleiner. Om van je kamer (in een van de bijgebouwen) naar het herenhuis met de eetzaal te komen dien je voor het ontbijt en diner een (onbeveiligde) spoorweg over te steken via een lang voetpad waarbij je een hoogteverschil dient te overbruggen van ongeveer 30 meter. De feitelijke herrgard, een mooi en goed ingericht gebouw met 8 ruimtes kan en mag alleen 's avonds na het diner betreden worden. Alleen daar kun je koffie, thee en een borrel krijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bredsjö Herrgårdar in Hällefors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bredsjö Herrgårdar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.