Hällefors

We hebben een aantal aanbieders voor Hällefors voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hällefors voor je op een rij gezet:

Reviews over Hällefors

• 7Harrie Rob Roger Herbert19-09-2009

perfect voor natuurliefhebbers en snoek vissers

Voor het uitgaan moet je niet naar Hällefors. Het is voor natuur liefhebbers en vissers. Eten in de plaatselijke pizzeria Espana is echt goed en goedkoop. Goede supermarkt met hele normale prijzen, dus meenemen drank en dergelijke is overbodig. Wij hebben een week zon gehad en dagelijks op het meer gevist.
    Het weer was super, dus dat was geluk. Ook perfecte Put and Take meren waar je voor Eur 15.00 24 uur kunt vissen. Met name regenboog forel wordt hier gevangen met power bite. Kortom een goede plek voor de visliefhebber. Schitterende natuur en 402 meren.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7fam.meijer13-01-2008

klein stadje, wel goede supermarkten, openbaarvervoer verbinding matig. alleen oude kerk te bezichtigen. in omgeving veel wandelmogelijkheden, fietsenverhuur bij hostel wel vvv aanwezig, uitzichtpunten binnen enkele kilometers in omtrek. fietsroute rondom meren. goed uitgangspunt voor andere dorpen en steden (centraal gelegen). horeca matig aanwezig

• 7Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn