Reviews over accommodaties in Örebro

Mooie camping op prachtige plek!

Kirsten,
    28-7-2018

Mooie camping met schoon sanitair, brood(jes)service, klein winkeltje, prachtig meer met opblaasvlot. De speeltuin is groot en uitgebreid, onze kinderen waren er niet weg te krijgen. Veel NL en Belgische kinderen om mee te spelen, maar ook andere nationaliteiten waren op de camping. Wasmachines en droger 40 kronen per uur, volledig uitgeruste keuken met zitjes. Prachtig nationaal park Tived op 12 km afstand.mooie kanotocht gemaakt, we werden met een busje naar de start gebracht en eindigden op de camping. Lekker gegeten in het campingrestaurant. Douchen kost 5 kronen (50 cent).

Geweldig

Jacky,
    12-10-2017

Mooie camping met Nederlandse eigenaren die de liefde voor hun camping met je delen, mooie plaatsen, schone sanitair, smorgens verse broodjes af te halen, speciaal voor de gasten van de camping een heerlijk restaurant met lekker eten, dichtbij het nationaal park waar je heerlijk kunt wandelen,kortom een geweldige camping .

Mooie stuga in de natuur.

Cleo,
    4-9-2017

Ruim opgezet park. Mooie vakantiewoningen.

Wij zaten in de nieuwste, het verst weg van de receptie.

Veel ruimte om her huis, fijne veranda, veel platen, bloeiende lupines.

In de omgeving klein dorpje, mooie weggetjes en een meer. Bootjes te huur.

Er was weinig op aan te merken. Prima verblijf gehad.

Prachtige lokatie met geweldige mensen

Luc De Backer,
    28-8-2017

Zoek je rust in een prachtige omgeving en waar veel outdoor activiteiten georganiseerd kunnen worden, met een enorme waaier aan mogelijkheden zoals sauna, warm water bad,, zwemmen, bootje of kano varen, er op uit met een quad enz...is dit the place to be.Bovendien zijn de eigenaars supervriendelijk en proberen ze je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

zo zou elke camping moeten functioneren

ton v.d. weegen,
    16-8-2017

alles was een dikke 9

schoon,rustig en een fantastische natuur