Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
8,2

6 reviews over Hotel Svanstein Lodge in het Nederlands

Geweldige ervaring, voor herhaling vatbaar !!

Alie de Weerd
1-5-2016

Voor alles werd gezorgd, van warme koubestendige overalls tot warme snowboots en handschoenen en dat mocht ook wel met een temperatuur van -39 graden ! Het ontbijt was zeer goed verzorgd, alleen het avonddiner was eten wat de pot schaft en als je niet van vis houdt, dan is dat iets minder fijn. Gelukkig hebben ze voor mij een gehaktbal gedraaid, maar dat is geen gewoonte. De ligging van de accommodatie is goed, maar wel erg ver van het vliegveld af, bijna 2 uren rijden.

Gereisd Met partner in januari 2015

Goede uitval basis voor de omgeving

Marco
2-3-2013

Zowel de huisjes als het hoofdgebouw staan er al wat langer en de inrichting is wat gedateerd, maar is niet storend. De eigenaars en personeel zijn behulpzaam. De keuken is basis zonder poespas (eten wat de pot schaft). In de omgeving zijn verder geen voorzieningen (zie ook de tips), dus geen winkels, cafe's, restautants.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Een week die je nooit meer vergeet

Bert en Ine Goossens
15-3-2012

Hotel Svanstein Lodge is heel gemoedelijk. Lekker eten en heel gezellig. De omgeving is fantastisch. Wij hebben van 4 maart tot 11 maart 2012 een complete avonturentocht gedaan. Geboekt via Askja. Met een klein groepje (8 personen) gingen we er dagelijks op uit. Als gids hadden we Robert Swinkels, wat uitstekend is bevallen. Elke dag was weer een nieuw avontuur; vooral de huskytocht was werkelijk sensationeel. Gelukkig hebben we ook het noorderlicht mogen meemaken. Na een dagje buiten konden we lekker ontspannen in de sauna, het zwembad en de jacuzzi. Een week om nooit te vergeten. Bert en Ine Goossens.

Gereisd Met partner in Sun Mar 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader voor winterse Laplandweek

esther.van.spankeren
1-2-2012

Via reisorganisatie hier voor een winterweek gelogeerd. Svanstein Lodge ligt ontzettend mooi, in een bos, tussen de grensrivier Zweden/Finland en een groot meer. Er is verder niets in de buurt. De hotelkamers in gebouw "Norrgarden" zijn niet heel luxe, maar functioneel. De ontvangst was hartelijk, restaurant uitstekend. Prachtig uitgangspunt voor alle winterse activiteiten, die uitstekend waren georganiseerd met gidsen Lappio en Anssi. Totale hotelbezetting in betreffende week: 10 Nederlanders (reisorganisatie), ca. 9 buitenlanders. Verder geen toerist tegengekomen. Ongerepte natuur. Een aanrader voor een Lapland-week.

Gereisd Met partner in januari 2012

Schitterende winterweek

De Kesel Karel
12-7-2011

We beleefden met laplandreizen een schitterende winterweek in Svanstein. Verschillende activiteiten, leuk hotel met vriendelijke mensen

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Wij zijn met 2 personen naar Fins lapland in Zweden en een

Marianne
27-4-2011

Wij zijn met 2 personen naar Fins lapland in Zweden geweest en hebben een geweldige avonturenweek beleefd van 13 t/m 20 maart 2011 samen met nog 5 andere gasten. Wij hadden prachtig zonnig weer en samen met onze SUPER gids Robert Jan Swinkels hebben wij met nog 1 nederlands stel en 3 franse dames een hele fijne vakantie gehad. Vooral de huskysafari was het einde!!! Wij hebben dit geboekt bij ASKJA. Groet Ger en Marianne

Gereisd Met partner in maart 2011

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Svanstein Lodge in Svanstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Svanstein Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.