Matig

Weer vandaag-13°-20°

We hebben een aantal aanbieders voor Pite Havsbad voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Pite Havsbad in het Nederlands

Teleurstellend

arjan.van.dam, 25-7-2010

We hadden hoge verwachtingen van deze camping.

De camping was erg massaal (we stonden op campingplaats 4337). Alles was erg duur. Met alles bedoel ik ook alles want je moest, ondanks dat de camping al vrij prijzig is overal voor betalen.

De binnenspeeltuin: 90 SEK per kind. Tropisch zwemparadijs 450 SEK voor het gezin. Ritje in de draaimolen 40 SEK pp.

We stonden op een plek langs het strand waar de kinderen zelf naar toe konden. Het strandloopt maar heel langzaam af waardoor dekinderen ver de zee in konden.

De camping werd bevolkt door Zweden die grag tot diep in de nacht feest vierden waardoor veel geluidsoverlast.

Allesomvattend: afrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pite Havsbad in Piteå, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pite Havsbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pite Havsbad scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.