Hotel Grand Arctic

Hotel Grand Arctic

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Arctic voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Arctic

Världsklass på poolen

Lea Johansson
3-8-2009

Helt underbar vistelse med tillgång till tempererad utomhuspool, jacuzzi och uteplats till rummet.

Perfekt för barnfamiljen. Ungarna tyckte att det var "Kreta fast i Sverige.." säger en hel del..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Arctic in Överkalix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Arctic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Arctic scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.