Hotel Ice

6 reviews over Hotel Ice in het Nederlands

Bijzonder!

Irwin
31-3-2012

Het is echt een bijzondere ervaring om te overnachten in het ijshotel. Het is er permanent tussen -5 en -7 binnen. Het bed is gemaakt van ijsblokken met daarop een matrasje en rendiervellen. Je krijgt een warme slaapzak waarna je het al binnen een halve minuut warm hebt. Dit is waarschijnlijk de enige keer dat je met een muts op slaapt.

De warme cabins zijn prima, wat primitief en heel erg warm. Het restaurant is dichtbij en erg goed. (wel even reserveren bij aankomst) Er is op 5 minuten lopen ook een supermarktje.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FANTASCHTISCH

maria
5-2-2011

het is te gek,het is een ervaring om nooit te vergeteben er drie nachten geweest waarvan 1nacht in het icehotel zelf geslapen en 2 nachten in een warme kamer

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Je moet het eens gedaan hebben

Luc De Clerck
14-11-2009

Drie dagen verbleven in dit hotel waarvan 1 nacht in een koude kamer...zeer de moeite. De warme kamers waren redelijk prijzig voor hetgeen geboden werd. De activiteiten en restaurants waren super.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Ik ben er ook in 2005 geweest, <in febr>Het is er erg je

MARIA KERKLAAN
14-6-2007

Ik ben er ook in 2005 geweest, Het is er erg mooi, mooie omgeving mooie natuur je krijgr er warme kleding en ook een warme slaapzak Ook leuke atracties om te doen het is wel aan de dure kant maar wel leuk om te doen.

MARIA KERKLAAN

Gereisd Anders in juni 2007

Zowel het Icehotel, als de Aurora Bungalows zijn zeker een

Nel Coolegem
15-1-2007

Zowel het Icehotel, als de Aurora Bungalows zijn zeker een bezoek waard. Slapen in het ijshotel is geen koude bezigheid, alles is prima geregeld. Je leent speciale kleding, snowboots, mutsen en wanten, die je mag gebruiken gedurende het hele verblijf. Zorg zelf voor thermo ondergoed. Het activiteiten programma is goed geregeld, en iedereen is even vriendelijk en behulpzaam. houdt er wel rekekning mee, dat je af en toe een eindje moet lopen, het 'oude' restaurant ligt op ongeveer 10 wandelminuten van het 'moederhotel'. De wandeling is echter prima te doen, na een heerlijk diner. Het is echt een aanrader om dit avontuur eens aan te gaan.

Gereisd Familie in januari 2007

Super hotel! We zijn er in 2005 geweest

Peter
3-1-2007

Super hotel! We zijn er in 2005 geweest.. Goede bediening alles is perfect! Vergeet niet een heeel heeel hele warme slaapzak mee te nemen! het is er enorm koud!

Gereisd Anders in januari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Ice voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ice in Jukkasjarvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.