Camping Skabram Stugby

29 reviews over Camping Skabram Stugby

• 2019
    10Amber Kramer25-02-2019

Geweldige wintervakantie !!

Top, Top, Top!! Waar een kleine camping groot in kan zijn! Super lieve camping beheerders die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat wij als gasten het naar onze zin hebben. Bij elke wens of vraag kijken zij meteen wat mogelijk is. De sanitaire voorzieningen zijn super schoon en van alle gemakken voorzien! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Skabram en raden iedereen deze camping aan wanneer je naar Jokkmokk van plan bent te gaan! Richard en Patricia heel erg bedankt voor alles!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Klara Winkelmolen13-02-2019

Onvergetelijk!

Prachtige wintercamping. Hartelijke ontvangst en bijzonder attente Nederlandse eigenaars. Alles keurig schoon en netjes. We hebben hier met de camper een onvergetelijke wintervakantie gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9marco05-06-2018

Heerlijke camping

We kwamen begin mei aan op de camping. Er lag nog volop sneeuw. De nieuwe eigenaren een Nederlands echtpaar had de campingplaatsen goed schoongemaakt. We waren de enige gasten en werden zeer vriendelijk ontvangen. Het sanitair gebouw was iets gedateerd maar super schoon en zeer goed verwarmd. Er warme lekkere warme douches en een goede wasmachine. De eigenaren boden ons aan de was bij hun in huis te drogen. De camping is zeer mooi gelegen met aan de overzijde van de stille weg een gedeelte aan het meer. Duidelijk een ander beleid dan de vorige reactie

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

5Fam. Kooi11-09-2016

Overvolle camping, weinig plaats, sober sanitair.

Meest Nederlanders op deze camping, campingeigenares vriendelijk doch zakelijk. Sanitair was sober. Staanplaats voor caravan en of tent krap bemeten. Tijdens ons verblijf overvol. Omgeving is wel mooi. Kort samengevat ; wij vonden deze camping tegenvallen.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Henk en Cobie Post07-07-2016

een prima camping

ook wij verbleven enige dagen op de camping en hebben het zeer naar ons zin gehad. de beheerders waren uitermate vriendelijke mensen, de voorzieningen waren, gezien de prijskwaliteit verhouding dik in orde Skabram is een van de goedkoopste campings in de buurt. voor kinderen is er weliswaar weinig te doen. maar ik heb er mensen gezien die heel de dag met hun kinderen in de natuur bezigwaren.

• 8Anke derksen22-06-2016

Hele aardige en behulpzame beheerders, prima.

Het is een tegenhanger van het negatieve verhaal over de campingbeheerders. Het zijn heel aardige, spontane, behulpzame mensen. Ze doen erg hun best om het iedere en naar de zin te maken. Als ze tijd hebben maken ze een gezellig praatje met je. Maar natuurlijk moeten ze ook heel hard werken om het bedrijf, dat een camping toch is, goed draaiend te houden. Onze complimenten en we komen vast nog eens terug.

• 6landers17-07-2015

Wijsneus

Eigenaar is nogal een pedant mannetje. Al meer dan 30 jaar kom ik in Jokkmokk, min of meer gedwongen om daar te huren. Veel van mijn vrienden en kennissen vinden hem nogal een wijsneus. Kwaliteit camping,Oke!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Leo en Inge20-06-2015

Voor herhaling vatbaar

De mensen zijn behulpzaam en aktief. Klein terrein, maar gezellig. Twee mooie plaatsen beneden aan het meer. De drijvende sauna ligt nu nog op de kant, maar er wordt aan gewerkt. Mooie wandelroutes vanaf de camping.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Judith Jacobs12-08-2014

Mooie plek, zonder kinderen.

Camping Skabram Stugby is een mooie plek aan een meertje. Voor stelletjes zonder kinderen is het een leuke plek om te verblijven. Honden zijn wel erg welkom. Kinderen worden al snel te luidruchtig bevonden voor de rustzoekers op de camping en de beheerder. Tenten en stugby's staan vrij dicht op elkaar. In de stugby is alles aanwezig wat nodig is. Er kan gebruik gemaakt worden van roeiboten.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Miedema16-06-2014

gewoon,niets bijzonders!

We hadden deze camping 9 mnd geleden al geboekt, maar zat vol. Dus we kwamen in een kleinere hut, zonder water/kraan o.i.d, voor de volle prijs. Het waren onvriendelike beheerdes, eerst was alles leuk en gezellig, maar als je om wat anders vroeg en hoe het zat met de hutjes, kon er geen goede morgen meer af!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014