Camping Kronogård Vildmarkanlåggning

Met oudere kinderen

1 overnachting

Imke
19-8-2013

Tijdens onze rondreis 1 nacht in een huisje op deze camping doorgebracht. Een prima plaats aan een mooi meer om te vissen. De medewerkers die er werken kunnen jammer genoeg alleen niet zo goed Engels. Men heeft ook geen WIFI verbinding.

Verder 2 slaapkamers, kleine keuken en eigen douche en wc.

Viel tegen

Hans
26-8-2012

Voor een 4 sterren trekkershut viel de stuga tegen. Het water was van de roest bruin en zat vol met troep. Het water uit de Pitealv was schoner :-). De keuken was helemaal niets. Het was 's nachts bloedheet in de stuga omdat de ramen niet open konden vanwege de vele muggen. De grusweg naar de camping toe was 10 km. Ideale camping voor vissers.

grote hutten, jagers/vissers

eveliengeuze
7-9-2011

Hier hutjes..... geweldig. lijken wel vakantiewoningen. 2 aparte slaapkamers, goede keuken. alles erin. eigen douche/toilet. prachtig meer. echte "jagerscamping" hebben ons hier prima vermaakt. weinig speelmogelijkheid voor kleine kinderen, behalve een helder meer voor de deur. plek om naar terug te gaan

Camping in Arvidssjaur.

Aad
    6-9-2011

Camping ligt in Arvidsjaur bij een sportcentrum. OOk ligt er een meer bij waar je kunt zwemmen. Water was wel koud. camping was schoon. Ook het sanitair was voldoende. Er is verder niet zoveel te doen. leuke camping voor door te trekken.

gelegen aan groot meer

Gwendolyn
    16-8-2010

te bereiken na 10 km onverharde weg. Huisje op camping (eigenlijk een visserscamping) met 2 slaapkamers en douche/toilet. Geen eetgelegenheid. Vriendelijke ontvangst. Ligt echt in de middel of nowhere aan een groot meer. Neem in de zomer voldoende muggenspray mee!!! Geen speelgelegenheid voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kronogård Vildmarkanlåggning in Arvidsjaur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kronogård Vildmarkanlåggning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.