Arjeplog

Reviews over Arjeplog

Functioneel maar sfeerloos.

Wim Hunneman,
    14-9-2018

Na 3 jaar waren we weer terug op Kraja. Nu met de camperbus en dus moesten we een plek zoeken op de camper/caravanvlakte. Niet bijzonder sfeervol en de verharde ondergrond zag er ook niet goed onderhouden uit. Voorzieningen, zoals elektriciteit en sanitair, zijn wel oké. Het tentveldje was nog zoals 3 jaar geleden. Klein en netjes en het sanitairgebouw is vlakbij. Het zwembad op de camping ziet er nog steeds prima uit. De omgeving van Arjeplog is natuurlijk geweldig. Kraja is beslist geen dure camping.

Gereisd met partner in juni 2018

klein tentveldje

wim hunneman,
    6-9-2015

Een camping met een enorm arsenaal aan hutten. En aan het voeteneind kun je je tent kwijt. Als er nog plaats is. Maar als dat lukt, heb je een prima plek. Sanitair en keuken zijn vlakbij en goed voor elkaar. Mooie vuurplaats bij het tentveldje. Lekker bij de koude Zweedse avonden. Op de camping is een heel mooi zwembad. Bij de prijs inbegrepen. En die prijs viel alleszins mee.

Gereisd met partner in juli 2015
Arjeplog scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews