Bed and Breakfast Alshults Herrgard

BedAndBreakfastWeer vandaag21°15°
Bed and Breakfast Alshults Herrgard
8,8

5 reviews over Bed and Breakfast Alshults Herrgard in het Nederlands

genieten van rust in alle vormen.

georges tombeur
6-8-2012

om tot rust te komen en te genieten van een heerlijk ontbijt en avondeten

in een prachtige omgeving en met prima gastheren is dit een absolute aanrader.

Das B&B ist ein romantisches Haus mit historischem Hintergrund das von den Besitzern liebevoll restauriert wurde. Das Essen ist phänomenal und wird mit selbst angebauten Produkten zubereitet. Absolut lecker!

Wunderbare Oase inmitten eines wunderschönen Gartens in einem geschichtsträchtigen Haus. Die Gastgeber haben das Haus mit viel Liebe zum Detail renoviert und wissen worauf es ankommt. Die kleinen Details und der persönliche Service hat uns sehr überzeugt. Das Essen (ein Überraschungsmenü) hat wunderbar geschmeckt und das selbstgebackene Brot auf dem Frühstücksbuffet. Einfach lecker! Sehr empfehlenswert!

Stijlvol, rustig en uitstekende verzorging!

Bert Mulder
9-8-2010

Ålshults Herrgård is stijlvol teruggebracht in oorspronkelijke staat en heeft drie mooie en ruime kamers. De tuin is heerlijk en de gastheren verzorgen een uitstekend diner op verzoek!

Een aanrader

Robbie
2-3-2009

B&B Ålshults Herrgård is een echte aanrader als je in Småland bent ! En helemaal makkelijk, de eigenaars spreken nederlands !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Alshults Herrgard in Ryd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Alshults Herrgard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Alshults Herrgard scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.