Sorteren

Reviews over Konga Tingsryd

geweldige plek

fam J karels
    28-7-2009

We zijn door deze mensen zeer gastvrij ontvangen toen wij gestrand waren met onze auto/aanhangwagen. We zijn er een weekend geweest met onze twee kinderen en niets was teveel, maandagmorgen werden we bij de trein gebracht.

"Echt geweldig!!!"

arnold rikkers
    8-10-2008

De ontvangst was heel hartelijk en wij waren blij Rensine en Theo Bert in goede gezondheid te zien. Het verblijf was perfect en de accomodatie zeer goed verzorgd, alles helemaal op mooie kleuren afgestemd en ruime kamers met nog een extra volledig uitgeruste keuken erbij. Als je van rust houdt en mooie natuur om je heen, dan is dit je beste keus. Smaland is prachtig en de Zweedse mensen heel hartelijk.

Een echte aanrader!!

fam. te Linde
    21-9-2008

In dit guesthouse wordt men gastvrij onthaald en omgeven met warmte en aandacht.

Niets is de eigenaars te veel.

Bent u met de fiets en heeft u een lekke band: deze wordt gemaakt.

Door de instelling van de beheerders heeft een verblijf hier beslist een meerwaarde.

De accomodaties voor het verblijf zijn heel ruim en men heeft zelfs een eigen keuken ter beschikking.

Rust en ruimte en de prachtige omgeving overheersen.

Aan te bevelen voor een ieder die kwaliteit zoekt.

fantastische accomodatie

Sandra
    8-9-2008

In augustus ben ik samen met een vriendin hier 4 dagen geweest. de omgeving is prachtig (rust natuur en ruimte). We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid (heerlijke ontbijt!! en goede tips voor leuke uitstapjes en bezienswaardigheden). De accomodatie is prima in orde..de kamers zijn praktisch en modern ingericht. de sanitair en de keuken zijn ruim en zeer schoon. Een absolute aanrader !