Reviews over Bolmsö

Heerlijke camping

Wesley,
    23-1-2011

Door de familie van een goede vriend uitgenodigd om mee op vakantie te gaan, vertrok in in juli 2010 voor het eerst naar Zweden. Het was prachtig weer, veel beter zelfs dan in Nederland. Wat is de ideale manier om Zweden te ontdekken? Eerst een aantal dagen midden in de natuur, zoals hier op Camping Bolmsö, en daarna een aantal dagen rondom Stockholm, om de fantastische hoofdstad te zien.

Bolmsö is een schiereiland in Lake Bolmen, een half uur rijden van Ljungby, een leuk stadje, tevens de dichtstbijzijnde supermarkt, op de campingwinkel na. De camping is mooi en bosrijk met fijne staplaatsen, een midgetgolfbaan en vriendelijk personeel. Beneden aan het meer vind je een compact zandstrand, een wandelpad door het bos en een gratis pondje naar de overkant. Duurt 10 minuutjes en is aan te raden, even de heuvel oplopen en dan een weg naar rechts inslaan, na na een kilometer is er een pittoresk huisje waar je lekker schepijs kan kopen. Op Bolmsö zelf kan je heerlijk wandelen. Aanrader!

om nog eens naartoe te gaan!

familie A,
    11-8-2010

Mooi gelegen, rustige camping, direct aan het meer, met het gratis pontje ernaast. Sanitair is eenvoudig maar netjes. Leuk strandje, gelegenheid om te vissen en te kanoën. Gelegenheid om vuur te maken op twee plekken op de camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt, we hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gelukkig niet alleen Nederlanders, ook Zweden, Denen, Duitsers, Zwitsers; leuk!

Duitse camping voor Duitse gasten

Louis-Zusan,
    11-7-2010

Titel zegt eigenlijk al genoeg, de eigenaar lijkt geen interresse in zijn camping te hebben. Receptie naar zijn eigen behoefte geopend, matige douche met rare muntjes die alleen aan de receptie te verkrijgen zijn. Echte visserscamping, wel rustig en mooi uitzicht. De pont is vlakbij.

Mooie plek, matige hutjes/sanitair

Rowald,
    4-5-2010

In mei 2009 met 7 vrienden gevist in meer Bolmen. Prachtig weer gehad en een fantastische omgeving(meer). Trekkerhutjes en sanitair stelden niet veel voor. Aardige eigenaar. Visbootjes(Linder alu)+motortjes(2½ pk 4-takt) was prima voor elkaar. Redelijk goede vangstkansen op snoek.