Kronobergs

Reviews over accommodaties in Kronobergs

Kleinschalig en super schoon

Annelies,
    11-8-2018

Fijne kleinschalige camping nabij een meer.

Douchen met kronen maar wat ontzettend schoon allemaal!

Fijne behulpzame eigenaar die overal de tijd voorneemt.

Veel mensen op doorreis maar zeker geschikt om wat langer te verblijven.

Bootje/ kano huren zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke tijd gehad!

Kim Clevis,
    11-8-2018

Heerlijke tijd gehad op deze camping. Mooie ruime plekken en prima sanitair. Werd goed schoongehouden.

Het zwemmen in het meer is heerlijk! Kinderen hebben genoten! Speeltuin is niet heel groot.

Niet heel veel Nederlanders, maar dat vond ik juist fijn ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie plek

Sandra,
    14-8-2017

Wij verbleven 2 weken met 5 personen in de 6 persoons bungalow met een prachtig uitzicht op het meer. Bungalow is volledig ingericht en was in goede staat. Visroeiboten te huur zonder buitenboordmotor. Later zagen wij toch mensen die wel een motor erbij hadden gehuurd, terwijl er gezegd was dat ze geen buitenboordmotors meer hadden. Misschien vonden ze onze jongens te jong (17 jaar) om een motor te huren, maar dat zeiden ze niet. Ouder echtpaar, 70 jaar, beheert de camping. Een camping om heerlijk tot rust te komen. Een prachtige plek om te gaan vissen. Dit wordt ook veel gedaan op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Judith van Otterloo,
    1-8-2017

Na een 4 meter lange oprit door het bos kwamen we aan bij het hotel. In het hoofdgebouw kun je ontbijten en dineren en ze hebben bijgebouwen waar je kunt slapen. Alles ziet er spik en span uit. Op het terras van het hoofdgebouw kun je heerlijk van het mooie uitzicht genieten. Ook in de tuin kun je heerlijk rondwandelen en mooie foto;s maken. De van oorsprong Nederlandse eigenaren staan voor iedereen klaar om het naar de zin te maken. Het onbijt is (di)vers en ook het diner was superlekker. We hebben het daar super gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Leuk hotel voor één nacht.

Rutger,
    5-5-2017

Het hotel is leuk omdat het van Ikea is. Het hotel is erg schoon. Je hebt er kamers met stapelbedden. De doucheruimte is prima en netjes. Het is voornamelijk een zakenhotel, dus niet echt voor de toerist of iemand die het gebruikt als tussenstop.

Het ontbijt is simpel maar wel goed en lekker.

Gereisd met partner in april 2017