Camping Vimmerby Nossenbaden

Met jonge kinderen

goede camping

muis
13-8-2015

Paar dagen camping Vimmerby in Zweden met een touroperator Appartement klein maar alles aanwezig. Bij aankomst schoon. Geen gebruik gemaakt van aanwezige eetgelegenheden. Camping met zwem meer. Midgetgolf, water fietsen, skelters alles te huur voor redelijke prijs. Goede ligging tov uitstapjes. Weinig informatie van personeel. Spraken wel Engels.

Prima camping mooie ligging!

maarten
16-7-2013

Wij hadden een luxe plek, met water en electra. Mooie ruime plek met uitzicht op het meer! Geweldig strand!! Goed om te vertoeven! De camping is wel kindvriendelijk, maar wellicht net wat te groot om zelfstandig rond te banjeren. Ook waren de hoogteverschillen zodanig dat zelfstandig fietsen niet ging voor onze meid. Het strand maakt dan heel verl goed! Sanitair in gebouw onder is uitstekend, boven is het minder schoon.

dit nooit meer

a Kok
10-9-2012

Camping vimmerby, knus 2 kamer apartement:bedden veel te hard. Te knus, als je buiten wilde eten dan keek je bijna op het bord van de buren en je hoord alles van elkaar. veel te weinig ruimte. speeltuintje is zeker niet geschikt voor meiden van 7 en 9 jaar

Prachtige camping

Rob
7-10-2010

Prachtig gelegen aan het "nossen" meer, rustige kindvriendelijke camping met recentelijk vernieuwd sanitair.

Restaurantje met simpele maar goede kaart.

prachtig, de moeite waard

familie nijdam
26-9-2010

een simpele maar prachtige camping. De ligging is fantastisch aan een meer maar vlakbij allerlei leuke dagjes uit mogelijkheden. Eigenaar heel vriendelijk. Sauna op het meer, ook de moeite waard. Ideaal om vanuit de camping ongestoord te wandelen in de echte natuur!

Sanitair vernieuwd! Voor een ieder die de zweedse natuur en simpelheid kan waarderen en niet zit te wachten op allerlei animatie een geweldige stek!

2007

Prima camping voor een bezoek aan Astrid Lindgrens world.

De ligging is (zoals bij alle Zweedse campings) perfect. Direct aan een klein meertje met glashelder water. Sanitair is wat verouderd, maar wel schoon. Veel Zweden met caravans van 10+ meter!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vimmerby Nossenbaden in Vimmerby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vimmerby Nossenbaden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.