Vakantiehuis Lidhem

We hebben een aantal aanbieders voor Lidhem voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Lidhem in het Nederlands

fantastisch

Hennie van der Kaaden, 20-1-2018

Landhotel Lidhem ligt vlak bij Vimmerby en heeft een prachtige omgeving. Vriendelijke en enthousiaste mensen en goed eten.

Mooie plek

Oppies, 10-7-2012

Lidhem in Vimmerby is een leuke plek om te verblijven. De accomodatie waar wij zaten, is redelijk basic. Dat is geen probleem, want buiten is voldoende te doen. Je kunt er heerlijk ontbijten en 's avonds kun je eventueel ook een keuze maken uit 2 simpele maaltijden (het is geen restaurant), smaakte ons prima. Zelf koken kan ook, maar wij hadden 2 pitten en voor een supermarkt moet je een eindje rijden. Lidhem ligt op een zeer fraaie plek in het bos op 25 minuutjes rijden van Astrid Lindgren Varld (Pippi Langkous). Hier zijn wij met onze dochters (1 en 3) geweest. De familie is erg gastvrij en de 3 kinderen hebben leuk met onze dochters gespeeld.

Fantastische plek

F.J. Bennink, 30-8-2010

Het landgoed is een fantastische plek middenin de zweedse natuur met genoeg leuke plekjes in de buurt om te bezoeken. Wij hebben het met onze dochter van 6 er prima naar de zin gehad. We hebben genoten van de rust, van het plezier van onze dochter, terwijl ze aan het spelen was met de kinderen van het gezin van de eigenaars, van de schitterende natuur. Het bezoek aan o.a. Pipi Langkous was een hoogtepunt vooral voor onze dochter, maar ook voor volwassenen heel leuk.

Er zijn b&b kamers een vrijstaande vakantiewoning en een kleinere woning. In de laatste zaten wij. En dit is ons zeer goed bevallen. En ondanks dat we zelf konden koken, hebben we toch vaak een hapje gegeten in het hoofdgebouw of buiten bij mooi weer.

Dus: echt een aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Lidhem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lidhem in Vimmerby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lidhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lidhem scoort een 9.75 uit 10 op basis van 3 reviews.