Reviews over Vimmerby

fantastisch

Hennie van der Kaaden,
    20-1-2018

Landhotel Lidhem ligt vlak bij Vimmerby en heeft een prachtige omgeving. Vriendelijke en enthousiaste mensen en goed eten.

Super leuk dagje uit

Natalie,
    17-8-2017

Vriendelijk personeel en niet duur voor een leuk dagje uit met de familie. Vooral de zip-line, klimparcours en de watervallen zijn zeker de moeite waard! Echr een aanrader.

Gerenoveerde huisjes (Ekebostugan) acceptabel

alex,
    22-8-2016

Voor twee nachten zit je hier redelijk en qua locatie goed, mits je kiest voor een iets grotere en gerenoveerde stuga achteraan. Het huisje heeft weinig tot geen opberg- en aflegruimte, maar wel een mooi eigen terras. Er is buiten een apart bergkastje met allerlei schoonmaakhulpmiddelen. Slaapruimte (2x stapelbed) is niet afgesloten van zitgedeelte met keukenblokje. Bed- en douchelinnen is te huur bij receptie (175 SEK pp). Via een tunneltje onder de weg loop je zo het ALV-park binnen. De vier verschillende (!) Pippi-shows per dag zijn ook in het Zweeds de moeite waard door de beeldherkenning en de goede acteerkwaliteit. Het was erg druk bij de cafetaria’s (begin augustus), maar je kunt ook zelf je eten meenemen en opeten op een van de vele zitbanken. De informatiebordjes in het park bij 'mini-Vimmerby' zijn ook in het Nederlands. Voor uit eten is Ingebo Hagar net ten zuiden van Vimmerby (afslag aan de grote weg max 5 km) een aanrader (landelijk, biologisch en weg van de drukte).

goede camping

muis,
    13-8-2015

Paar dagen camping Vimmerby in Zweden met een touroperator Appartement klein maar alles aanwezig. Bij aankomst schoon. Geen gebruik gemaakt van aanwezige eetgelegenheden. Camping met zwem meer. Midgetgolf, water fietsen, skelters alles te huur voor redelijke prijs. Goede ligging tov uitstapjes. Weinig informatie van personeel. Spraken wel Engels.

Prima camping mooie ligging!

maarten,
    16-7-2013

Wij hadden een luxe plek, met water en electra. Mooie ruime plek met uitzicht op het meer! Geweldig strand!! Goed om te vertoeven! De camping is wel kindvriendelijk, maar wellicht net wat te groot om zelfstandig rond te banjeren. Ook waren de hoogteverschillen zodanig dat zelfstandig fietsen niet ging voor onze meid. Het strand maakt dan heel verl goed! Sanitair in gebouw onder is uitstekend, boven is het minder schoon.

Vimmerby scoort een 9,8 uit 10, op basis van 9 reviews