Camping Haga Park

3 reviews over Camping Haga Park in het Nederlands

Fijne plek

Jofre
16-9-2016

Haga Park ligt op het eiland Öland voor de kust van Kalmar en is met een brug verbonden met het vaste land. Het hele zuidelijk deel is UNESCO werelderfgoed. Het is uitstekend geschikt voor fietstochten want het is er rustig en vlak. Het park ligt aan de kust met het strand op loopafstand net als een natuurgebied. Het park is zeer ruim opgezet. De huisjes zijn misschien wat op leeftijd maar heel netjes en compleet ingericht. Minpuntje is misschien dat het winkeltje buiten het hoogseizoen gesloten is zodat je dan altijd een kilometer of 8 moet rijden om boodschappen te doen.

Een heerlijk rustige camping

Eef
20-10-2013

Prachtig gelegen op Olland met uitzicht naar het vaste land op Kolmar. Een heerlijk klimaat en het Eiland Olland is op zich al een wereld op zich met kleine gehuchtjes en het is niet voor niets dat het buitenverblijf van de Zweedse Koninklijke Familie ook op Olland ligt. Heerlijk eiland om te onhaasten.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in het naseizoen een oase van rust

karel warmenhoven
2-9-2012

wij waren er 10 dagen in de tweede helft van augustus. Voor de Zweden zit de vakantie er dan op; de camping is dan heerlijk rustig. Haga Park ligt op een 100-tal meters van het (kiezel)strand. Voor dit strand vind je gras tussen mooie bomen. De water wordt langzaam dieper, dus voor kleine kinderen zeer geschikt. Douches zijn gratis; zelfs kookgelegenheid en koelkast zijn gratis te gebruiken. Het klimaat is aangenaam in deze tijd; steeds boven de 20 graden. De omgeving is boeiend; veel molentjes, graven van de Vikingen en een steppengebied op een paar km afstand. In het zuiden ligt verder nog een natuurgebied, waar je een kolonie zeehonden kunt zien en de vuurtoren kunt beklimmen. De wegen zijn rustig en prima te fietsen. Er wonen weinig mensen op Öland, dus steden zijn er niet. Daarvoor moet je naar Kalmar; een boeiende stad. Vergeet daar zeker het slot en het Läns museum niet. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haga Park in Mörbylånga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haga Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.