Camping Kolbodabaden

1 review over Camping Kolbodabaden in het Nederlands

Rustige en ruime gezinscamping

a.brigande
7-8-2013

Rustige vlakke gezinscamping met honderd plaatsen. Plaatsen gescheiden door heggen. Wat verouderde bungalows aan de rand. Met name Zweedse gezinnen. Prima maar eenvoudig zwembad. Sauna. Vnaf sommige plekken uitzicht op scherenkust, waar je in vijf minuten naar toe loopt via doodlopende weg. Het geheel doet wat verouderd aan door oa de indeling, maar voor een dag of twee vonden we het leuk, met name ook door het grote gras-strand aan het water.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kolbodabaden in Ljungbyholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kolbodabaden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.