Emmaboda

We hebben een aantal aanbieders voor Emmaboda voor je op een rij gezet:

vakanties Emmaboda

We hebben een aantal aanbieders voor Emmaboda voor je op een rij gezet:

Reviews over Emmaboda

In the middle of nowhere en toch alles dichtbij.

George Begemann
    16-8-2010

Prachtige plek om te vertoeven met jonge kinderen, om te golfen, wandelen, fietsen, kanoen. Zelfs een weekend is mogelijk met Ryan Air (Dusseldorf Weeze-Smaland Airport-Växjö). Emmaboda heeft zijn bijna 40 jaar oude Golfbaan, met een zevental holes langs of over water. Er zijn prachtige holes genesteld in oude bossen. Je raakt niet op deze baan uitgekeken. Mocht dat wel het geval zijn is er een bijna even mooie baan in Nybro, ongeveer 20 minuten rijden. Binnen een straal van een uur rijden liggen er tien banen. Dat voor de golfers. Met al het water is Kanoën een super ervaring. De jongens van Nöjeshüset helpen je hierbij door je af te zetten en op te halen. Daar kun je ook Bowlen, Karten en Paintballen. Een superhuis vind je op TilliT punt nl.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Emmaboda scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews