Bergkvara

Reviews over Bergkvara

Een aanrader!

Elske,
    14-8-2015

We hebben het 2 weken prima naar onze zin gehad op deze camping! Mooie omgeving, genoeg te doen om je 2 weken te vermaken. Eigenaars hebben genoeg leuke tips en info. Leuk speeltuintje bij de zee, gewoon leuk voor de kinderen. Doordat er meer Nederlanders op de camping zijn, is er aan vriendjes geen gebrek. Sanitair ziet er netjes uit, wordt steeds goed schoongemaakt.

Er is een klein winkeltje, en ze verkopen heerlijk ijs. Bij de receptie is ook wifi.

Wat ons betreft echt een aanrader! We hebben er echt een heerlijke vakantie gehad.

Martin & Ulrika, succes verder met de camping. En bedankt voor de leuke tijd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wat een prachtige camping!

Ton en Corinne,
    9-8-2015

Wij zijn een week op Skeppeviks geweest; prachtige, goedverzorgde kleine camping met zeer schoon sanitairgebouw! Voor kinderen is er voor bij de receptie veel te doen, maar ook op het kampeerveld zelf zagen we ze volop spelen en kampvuur maken op speciaal aangelegde plek!

De eigenaren (Zweedse/Nederlander) zijn ontzettend vriendelijk en zijn trots op hun stek! Terecht!

Op het terras is goede WiFi, kun je koffie drinken, zalig ijs kopen, en broodjes bestellen.

De omgeving is afwisselend; heerlijke wandelroutes, leuke steden, Oland en zeehondensafari! Ook een bezoek aan het elanden " viltpark" was onvergetelijk!

De ligging van deze camping, zo pal aan een baai van de Oostzee is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen!

Wij hebben genoten en willen de eigenaren een groot compliment maken!!! Dank voor deze heerlijke week,

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische camping op prachtplek!

corinetem,
    3-8-2015

De camping ligt op een schitterende plek, en erg kindvriendelijk. De plaatsen en stuga's zijn erg mooi en het sanitair is prima voor elkaar. De nederlands/zweedse eigenaren zijn supervriendelijk, en willen je overal mee helpen en tips geven. De omgeving is schitterend. Zee, bos, cultuur, steden : alles is dichtbij en heel mooi en leuk om te bekijken. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie camping aan een meer

Maike,
    31-7-2015

Prima kleinschalige camping. Nederlandse eigenaar waardoor ook veel Nederlanders op deze camping. Sanitairgebouw is nieuw en werkt perfect. Leuke locatie aan het meer.

Gereisd met partner in juli 2015

Oase van rust

M.J.Meertens,
    21-8-2014

We hebben in augustus 2014 hier 4 dagen gekampeerd en hebben genoten van de gastvrijheid. De nederlandse\zweedse eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken.Wat een gast vrijheid !!

Er is een fantastisch service gebouw,met zeer luxe en heerlijk warme douches.Aantal toiletten ruim voldoende voor aantal kampeerplaatsen.

Alles spic en span !!

In vergelijking met de westkust zijn de kampeer plaatsen een luxe,zo ruim.

Goede wandel en fiets mogelijkheden. Kortom,een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014
Bergkvara scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews