Camping Varnamo Prostsjon

Zweden, Jönköpings, Varnamo

7.8Goed

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Varnamo Prostsjon voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Varnamo Prostsjon

• 2018
    8Fam. Heberle23-08-2018

Boscamping aan meer nabij stadje

Camping in het bos, maar op loop/fietsafstand van het stadje (supermarkt). Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het Store Mosse National Park. Het verloop was groot in de week dat wij er stonden. Het meer (met zwemstrandje) ligt net buiten de camping. Wij hebben gefietst in de omgeving, veel grindwegen, dus fijn dat we een mtb hadden. Het sanitair is prima en schoon. Enige waar je even rekening mee moet houden is dat het toiletgebouw tussen 14 en 16 gesloten is wegens schoonmaak. De huur van de skelter (tot grote vreugde van zoonlief) was vrij prijzig in mijn optiek (50 kroon voor 30 minuten), maar ach, het is vakantie ;-)

Met jonge kinderen

• 2017
    7Geert07-08-2017

Bosachtige setting. Sanitair is wat verouderd.

De camping is gesitueerd in een bosachtige setting. Geeft wel een fijn sfeertje. Per plaats voldoende ruimte. Het sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Er is een winkeltje bij voor de kleine inkoops. Er loopt een voetpad rondom het meer van 5 km. Ideaal voor een rondje met de hond.

• Oude reviews

5c. van vliet29-08-2016

mooie camping

De camping ligt mooi en toch op loopafstand van het stadje. Het personeel is erg vriendelijk. De plaatsten zijn ruim. Wel jammer dat je het verkeer in de omgeving goed hoort

• 6Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Ard29-07-2014

Rustige plek voor een paar dagen

Camping vlakbij een het stadje Varnamo in het binnenland van Zweden. Vanaf de camping loop je in een 10 minuten naar het centrum. Mooi gelegen in bosrijke omgeving. Onze kinderen waardeerden vooral het mooie zwemmeertje naast de camping. Met mooi weer een uitstekende plek voor een paar dagen. Erg vriendelijk personeel. Ruime genummerde plaatsen. We konden zelf een plaats kiezen. Zoals bij veel campings in Zweden een vaste prijs voor de plaats (in hoogseizoen met CKE nog geen 30 EUR per nacht).

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8kirsten01-08-2011

Camping in leuke omgeving!

Wij zijn al meerdere malen op deze camping geweest. Het ligt in een erg leuke omgeving, dichtbij NP Store Mosse waar je leuk kunt wandelen. Het sanitair is wat gedateerd, maar wordt goed schoongehouden. Als je een Zweedse Campingkaart hebt (SCR) krijg je 50 kronen korting per nacht, maar zonder kaart ben je er dus ook welkom! Ligt op ideale afstand van Nederland om als eerste of laatste camping te nemen van je vakantie in Zweden.

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Varnamo Prostsjon

• Ard, 29-07-2014

Leuke plek voor wie door wil reizen. Binnen 1 dag bereikbaar vanaf NL.

0 vragen over Camping Varnamo Prostsjon

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• WifiGratis